Als vertegenwoordiger van ISB in de UiTpas-commissie ben ik uiteraard hevige verdediger van de UiTpas en dat zal zo blijven.

Wij zijn in Bornem heel recent van start gegaan met de UiTpas en nu word ik geconfronteerd met de realiteit die toch wel wat complexer is dan verwacht.  Ik was in de veronderstelling dat bij het aanbieden van de UiTpas aan de console punten gespaard werden, de data voor facturatie in de backoffice opgeslagen werden en dat het aangepaste tarief voor MIA's ingesteld werd.  Dit blijken nu 3 verschillende zaken te zijn die toch wel wat handelingen van de balieïst vergen.

Zijn er collega's die een geïntegreerd systeem hebben waarbij deze UiTpas-handelingen automatisch gebeuren?  Indien dit niet het geval is hoe zijn jullie hiermee omgegaan?

Het is mijn intentie om van de UiTpas ook in Bornem een groot succes te maken en daarom zoek ik naar pragmatische oplossingen voor een geïntegreerd kassasysteem.

Met dank en groeten van Marc

Weergaven: 100

Reacties op vraag/bericht

Wij hebben een spaarzuil waarop bezoekers telkens 1 punt sparen wanneer ze komen zwemmen. Na verloop van tijd kunnen bezoekers dan 10 punten onbeperkt inwisselen voor een gratis sportzwembeurt, en 20 punten (1x/jaar) voor een gratis recreatiebeurt. Dat inwisselen gebeurt automatisch via ons kassaprogramma in Recreatex: wij kiezen het verkoopsartikel en kunnen dan in het kassaprogramma het omruilvoordeel aanduiden waardoor de 100% korting wordt gegeven.

Ook voor MIA's gebeurt dit in Recreatex automatisch. Wij maken verkoopsartikelen aan (zoals een zwembeurt) en activiteiten (zoals zwemlessen) en koppelen daaraan het kansentarief via Uitpas. Bij verkoop of inschrijving voor een activiteit kunnen wij op die manier meteen 80% korting geven.

Achterliggend weet ik enkel dat wij wat geld recupereren via andere gemeenten wanneer wij Uitpaskorting hebben gegeven aan MIA's uit andere Uitpaszones dan de onze; maar daarvoor moet ik zelf niets doen. Dat gebeurt intern via iemand die dit coördineert voor de ganse zone Westhoek.

I have read this topic from the start and decided to buy assignment on an urgent basis, because I have been searching for an authentic academic service since last night and I hope this is the one. 

If you are looking for a reliable "cheap dissertation writing service" company to make sure you get the best academic marks in your class, then Paper Own is the best option for you. You can get an online editing service and an online writing service and anything else you need help with. Feel free to ask!

We are providing online tutoring services in UK for all the students who are studying in UK and finding difficulty in understanding their academic subjects. Our tutors provide top-class tutoring for all the subjects like Maths, Physics, Chemistry, Biology and other Sciences.

Scilife Pharma is a dynamic and progressive Branded-Generic company, manufacturing high quality products in its Green – Field Manufacturing Facility and marketing specialties in Pakistan and Export markets.

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden