Beste collega's

In  2013  voorzien wij een nieuwe sportvloer voor de sporthal in Balen- Olmen.
Graag had ik vernomen wie van jullie in 2011-2012 een nieuwe sportvloer heeft geplaatst in jullie sporthal. Hoe zijn jullie te werk gegaan? Welke firma's hebben jullie aangeschreven?

Alvast bedankt voor info

mvg
Chantal Bylemans

sportfunctionaris

gemeente Balen

Weergaven: 751

Reacties op vraag/bericht

In Putte hebben wij een nieuwe liggen van Eputan via Flexidal belgium. Combi-elastische vloer.

Wij zijn een nieuwe sporthal aan het bouwen en in die nieuwe sporthal komt een combivloer van Adec.

We gaan ook een bestaande sporthal verbouwen en in die sporthal komt een PUR 12+3 ook van Adec.

Voor de aanbesteding werd opgemaakt hebben we eerst enkele sporthallen  bezocht met verschillende sportvloeren en de voor- en nadelen vernomen van collega's.

Wij hebben oa. volgende firma's aangeschreven: Adec, Boën, Tarkett, Sportfloor en dan nog enkele andere.

 

Groeten,

Siska

Voor de renovatie (vernieuwen toplaag) van sportvloer van de sporthal van Tisselt hebben wij Adec Sport, Idema sport en Topfloor aangeschreven. Adec heeft hier de werken uitgevoerd.

Voor de nieuwe vloer in Klein-Willebroek gaan wij ook Gerflor en Tarkett aanschrijven.

Voor contactgegevens zie ISB-Master partners in ISB tijdschrift

Dirk

In Heusden-Zolder hebben we vorig jaar een sportvloer aangelegd in de sporthal van Heusden. Dit werd uitgevoerd door Brems uit Halen omdat we nu met houten drukverdeelplaten gewerkt hebben. Andere hallen zijn gedaan door Topfloor en er werd telkens gewerkt met gegalvaniseerde metaalplaten.

Aangeschreven firma's zijn GAW, Brems, Lesuco, Adec, Topfloor.

Chantal

We hebben vorig jaar een nieuwe PU 9/2 vloer aangelegd in de sporthal ( 48 x 34 meter ). De werken werden uitgevoerd door Descol in opdracht van Pellikaan.

Voor meer info over prijzen en bestek bel je me maar.

grtz

Herwig

iedereen, van harte bedankt voor jullie reacties

ik kan hier zeker mee van slag

 

groeten
Chantal Bylemans

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden