Collega's,

 

ik heb van het directiecomité van het AGB de opdracht gekregen om een firma/firma's te zoeken die 'projectie van een sportveld op een sportvloer' kunnen realiseren/aanbieden.

 

Wij hebben in Dendermonde (Oudegem) een volleybalploeg die voor het tweede jaar op rij Europees speelt. Zij kunnen voor deze wedstrijd(en) niet terecht in hun gewoonlijke sporthal omdat deze onder andere te laag is, onvoldoende tribune heeft,...

 

Bijgevolg verhuizen zij naar de grote sporthal in Sint-Gillis voor deze wedstrijd(en). Hier is dan weer geen ingekleurd volleybalveld voorzien, vermits er vooral handbal en badminton gespeeld wordt. Maar zo'n ingekleurd veld is ook een verplichting om Europees te spelen...

 

Vandaar de zoektocht naar oplossingen (we hebben al prijs om een mat te laten maken), maar het directiecomité wil nu graag weten op projecteren ook mogelijk is en wat de kostprijs hiervan is.

 

Als jullie een firma kennen die dergelijke projecties kan, kunnen jullie me dan hun gegevens bezorgen?

 

Alvast bedankt!

 

Greet

Weergaven: 274

Reacties op vraag/bericht

Hey Greet

Neem eens contact op met Griet Cappelle van Howest.  Ik weet dat zij hiermee bezig is voor de sporthal van Howest in  Brugge.

Veel succes - Marc

Dag Greet,

Geen evidente vraag. In Nederland is men wel bezig met ledverlichting in de vloer ingebouwd. Maar geprojecteerd is nog iets anders ...

Volgende link kan misschien inspiratie bieden ... projectie minivoetbalveldje met lasers door Nike ...

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130725_00670478?utm_m...

 

Concreet kan de oplossing voor jullie misschien beter zijn om een 'opbouw'-veld te leggen/huren in de grote hal (zoals men ook met basketbalvelden enz doet) ?

Dag Greet

Over deze oplossing werd 30 jaar geleden reeds gesproken, want mijn voorganger van het sportcomplex van Halle onderzocht dit ook, maar ik zag er nooit een concreet voorbeeld van en heb geen gegevens van firma's.

Tegenwoordig kan je zo'n vloeren inderdaad huren bij de sportfirma's maar ik heb geen idee van de kostprijs, misschien best na te vragen via VC. Lennik, zij huurden zo'n vloer voor hun vorige Europese wedstrijden in de Sportoase van Leuven.

Sportieve groeten

Freddy Vandercammen

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden