Beste collega's,

In Haacht zijn we bezig met de aankoop van een nieuwe schrob- en zuigmachine om de sportvloer schoon te maken (een zitter).

We hebben al een aantal firma's over de vloer gehad. Zijn er collega's die ervaring hebben met machines van Hako en Nilfisk? En vooral met de service van de betreffende firma's Hako en Boma?

Hartelijk dank alvast voor de respons.

Weergaven: 507

Reacties op vraag/bericht

Wij hebben een 2-tal jaar geleden een toestel van comac innova 85b aangekocht. Zeer tevreden.

Wij hebben een zitter van AC - als ISB-partner altijd een betere garantie op goeie service!!

Maar kijk eens wat ik in Keulen op de beurs gezien heb  http://www.youtube.com/watch?v=cJcDjkQMv24

Helaas, youtube wordt hier geblokkeerd :-)
Voor de duidelijkheid: ik ben vooral op zoek naar ervaringen met deze 2 firma's. Gelieve mijn vraag dus niet door te spelen aan andere firma's. Bedankt.

Wij hebben in één sporthal een zitter van Cleanfix en in de andere sporthal een gewone schrob-zuigmachine eveneens van Cleanfix. Beiden zijn geleverd door de firma Salubris (ISB-partner). De service is perfect. Ook over de beide machines zijn wij uiterst tevreden.

Vroeger hadden wij een Hako. In het begin weinig problemen gehad. Later wel wat meer. De service was aanvaardbaar. Maar de machines van Hako en Cleanfix zijn moeilijk vergelijkbaar.

collega

ben net bezig met de aankoop van een nieuwe schrobautomaat, zitter. Heb de demo's van enkele toestellen achter de rug.

Indien gewenst mail ik je het bestek en gunningsverslag.

groetjes

Wij hebben een BR755 van nilfisk. De service via Boma is ok, maar nu ook weer niet prima. In eerste instantie zat er een te lichte batterij in ons toestel. (dit had eigenlijk nooit gemogen!) Maar nu dit opgelost is, gaat het vrij goed. Ze zijn volgens mij bezig om hun service te verbeteren, want sinds kort zijn bestelling van onderdelen enkel via mail en krijg je ook een bestelformulier. Hako is mij niet bekend.

Hartelijk dank alvast voor jullie reacties!

@ Marc: zalig toestel. De toekomst?? Wat was prijskaartje?

@ Herwig: zou ik jouw info hierover mogen hebben. Ik plan volgend jaar ook nieuw toestel in. Bedankt!

@ jasmien: al jouw info hierover is zeker welkom!

 

Wij werken op dit moment met een Taski, zitter, en zijn van het toestel best tevreden.

 

katrien.vandessel@sportactiefmechelen.be



Katrien Vandessel zei:

@ Marc: zalig toestel. De toekomst?? Wat was prijskaartje? ik heb op de beurs het cijfer van 9000 euro horen vallen maar ben er niet 100% zeker van

@ Herwig: zou ik jouw info hierover mogen hebben. Ik plan volgend jaar ook nieuw toestel in. Bedankt!

@ jasmien: al jouw info hierover is zeker welkom!

 

Wij werken op dit moment met een Taski, zitter, en zijn van het toestel best tevreden.

 

katrien.vandessel@sportactiefmechelen.be

Werken met Nilfisk met firma Boma.

Loopt prima!

Gezien dat cleanfix nu ook een robot heeft (schrob- zuigmachine). Ik dacht dat deze een 800 of 900 koste.
 
Marc Vlogaert zei:

Wij hebben een zitter van AC - als ISB-partner altijd een betere garantie op goeie service!!

Maar kijk eens wat ik in Keulen op de beurs gezien heb  http://www.youtube.com/watch?v=cJcDjkQMv24

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden