Dag collega's,

 

Wie heeft er recent een kunstgrasveld (voetbal) aangelegd? Voor welke opbouw hebben jullie gekozen en waarom?

Bedankt alvast.

Weergaven: 344

Reacties op vraag/bericht

Jasmien

Wij hebben er twee jaar geleden een gelegd, samen met sportinfrabouw. Wij hebben heel goede werf gehad en zijn tevreden over de grasmat. Wij hebben dit dossier laten begeleiden door DGSG met voorstudies en opvolging project.

Indien je graag de details van ons dossier hebt stuur ik je die eventueel toe, of ik breng ze mee naar de commissie volgende week.

Groetjes

Dag Katrien,

Ja, die details interesseren me wel. Ik ben er volgende week, dus als je ze wil meebrengen, graag. Bedankt alvast!

Grt

Dag Katrien,

Ik ben ook wel geïnteresseerd in de documenten. Wij gaan in de niet zo verre toekomst ook een kunstgrasveld aanleggen en kunnen alle info gebruiken.

Zou je ze mij via mail kunnen bezorgen? (peter.vanbaelen@overpelt.be)

Groeten,

Peter
 
Katrien Vandessel zei:

Jasmien

Wij hebben er twee jaar geleden een gelegd, samen met sportinfrabouw. Wij hebben heel goede werf gehad en zijn tevreden over de grasmat. Wij hebben dit dossier laten begeleiden door DGSG met voorstudies en opvolging project.

Indien je graag de details van ons dossier hebt stuur ik je die eventueel toe, of ik breng ze mee naar de commissie volgende week.

Groetjes

Wij hebben in de grote vakantie vorig jaar ééntje laten aanleggen, als je een mailadres geeft, wil ik ons dossier wel bezorgen.

Hey Bart,

Ik zou het dossier (ook) graag willen. peter.vanbaelen@overpelt.be

Bart,

Mijn mailadres: sportbeheer@haacht.be Bedankt!

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden