Hey Collega's

De gebouwenbeheerder en ik willen in de nabije toekomst een 'conditiepeiling' doen van de sportaccommodaties in de gemeente. We zouden de staat waarin het gebouw zich bevindt willen bepalen om zo de toekomstige herstellingen en onderhoud te kunnen inschatten. Heeft er soms iemand een checklist om de staat van het gebouw te bepalen?

Tips voor de aanpak zijn natuurlijk ook altijd welkom :-)

groeten,

Sportdienst Overpelt

Weergaven: 128

Reacties op vraag/bericht

Collega

toen wij een aantal jaar terug nog verantwoordelijk waren voor de opvolging van de 'technische aspecten' van onze gebouwen had ik een systeem uitgewerkt in de vorm van een intranet 'veiligheid' waar allerhande aspecten gescreend en genoteerd werden.

Er lagen linken naar de wetgeving, de uit te voeren controles, de timing er van, de rapporten, de blancodocumenten, ..

De doorlichting is nu fel afgezwakt tov vroeger

De bijlage kan je misschien een idee geven waar je overal aandacht kan aan geven.

mvg

Frank Malisse

SF Harelbeke

Bijlagen:

Dag Frank

Bedankt voor je antwoord. Het is ook heel nuttige info, maar niet exact wat ik zoek.

Ik ben eerder op zoek naar een checklist met een beoordeling van de verschillende aspecten van het gebouw (staat van metselwerk, staat van de ramen, ...)

Gr Peter

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden