Hoi

Bij de stad Antwerpen zijn we op zoek naar voorbeelden waar een kantine wordt uitgebaat door verschillende sportverenigingen samen.

Wordt dit al ergens toegepast? Op welke manier? Kassasystemen? Waar moeten we zeker rekening mee houden/aandacht aan besteden? ...

Alvast bedankt!

Groeten

Natalie

Weergaven: 432

Reacties op vraag/bericht

Dag Natalie,

Vroeger deden Jevo Maldegem en Basketbal Jeugd Maldegem dit met succes.

Sinds de nieuwe sporthal er is, is dit niet meer mogelijk.

Misschien eens ten rade gaan bij bestuur van 1 van de clubs of beide clubs?

Groetjes

Charlot

Beste Natalie,

Neem eens contact op met Guy Van den Boer (014 38 99 33. In Dessel is er de vzw Sportinstellingen Dessel waar een 3-tal clubs samen de cafetaria 'doen.

Jan

Hallo Natalie en collega's,

wij zitten ook in de fase dat onze concessie moet worden vernieuwd,

ik lees dus ook graag jullie reacties ;-)

groetjes,

Mieke

Bedankt allemaal!

Ik steek mijn licht eens op bij Maldegem en Dessel.

Grtjs

Natalie

Dag Nathalie

Dit artikel over Torhout is misschien interessant:

http://isb.colo.ba.be/iguana/www.main.cls?surl=search#RecordId=2.11286

Groeten

Joke

Beste Nathalie, 

In Oud-Turnhout heeft het gemeentebestuur het beheer van de cafetaria van de sporthal toevertrouwd aan een comité. In dat comité zetelen geïnteresseerde sportverenigingen die gebruiker zijn van de sporthal. Enkel sportverenigingen vertegenwoordigd in het comité, mogen dus de cafetaria uitbaten.

Voor de permanente uitbating hebben 3 clubs zicht geëngageerd, voor occasionele activiteiten kan dit dus ook gebeuren door andere leden (clubs) van het comité. Elke club die permanent beheert, is een stok-ruimte voorzien. Indien gewenst, wil ik je de huurovereenkomst tussen het gemeentebestuur en het comité per mail bezorgen.

Bedankt! Heel interessant!

Wij zouden willen opteren voor 1 stock en één kassasysteem waarbij beide clubs op het einde van de maand de afrekeningen kunnen maken.Aan de hand van badges of zo.

Maar we hebben nog geen idee of zoiets bestaat...

ISB vzw zei:

Dag Nathalie

Dit artikel over Torhout is misschien interessant:

http://isb.colo.ba.be/iguana/www.main.cls?surl=search#RecordId=2.11286

Groeten

Joke

Rudy

De huurovereenkomst mag je me zeker eens bezorgen!

natalie.vanhove@stad.antwerpen.be

Bedankt!

Rudy Loos zei:

Beste Nathalie, 

In Oud-Turnhout heeft het gemeentebestuur het beheer van de cafetaria van de sporthal toevertrouwd aan een comité. In dat comité zetelen geïnteresseerde sportverenigingen die gebruiker zijn van de sporthal. Enkel sportverenigingen vertegenwoordigd in het comité, mogen dus de cafetaria uitbaten.

Voor de permanente uitbating hebben 3 clubs zicht geëngageerd, voor occasionele activiteiten kan dit dus ook gebeuren door andere leden (clubs) van het comité. Elke club die permanent beheert, is een stok-ruimte voorzien. Indien gewenst, wil ik je de huurovereenkomst tussen het gemeentebestuur en het comité per mail bezorgen.

Hallo Rudy,

zou je de huurovereenkomst ook willen doorsturen naar sport@ronse.be aub?

dank!

groetjes,

Mieke
 
Rudy Loos zei:

Beste Nathalie, 

In Oud-Turnhout heeft het gemeentebestuur het beheer van de cafetaria van de sporthal toevertrouwd aan een comité. In dat comité zetelen geïnteresseerde sportverenigingen die gebruiker zijn van de sporthal. Enkel sportverenigingen vertegenwoordigd in het comité, mogen dus de cafetaria uitbaten.

Voor de permanente uitbating hebben 3 clubs zicht geëngageerd, voor occasionele activiteiten kan dit dus ook gebeuren door andere leden (clubs) van het comité. Elke club die permanent beheert, is een stok-ruimte voorzien. Indien gewenst, wil ik je de huurovereenkomst tussen het gemeentebestuur en het comité per mail bezorgen.

Hoi Natalie,

bij TicketGang, softwarefirma voor online inschrijvingen en online zaalreservaties, hebben we dergelijke vraag ook gekregen van een gemeente. Wij bieden momenteel wel online zaalreservaties en alsook online materiaalreservaties (met stockbeheer) aan maar geen specifiek stockbeheer voor co-gebruik van 1 cafetaria door meerdere gebruikers. 

We hebben hier conceptueel over nagedacht en kunnen wel een goede oplossing ontwikkelen en hebben nu een voorstel gedaan naar betrokken gemeente.

Indien interesse mag je mij hiervoor contacteren op 0495796524 of tom@ticketgang.be 

grts,

Tom

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden