Dag collega's,

Wij zoeken een eenvoudigere manier om een deelnemer aan een activiteit, zoals aan een lessenreeks, te koppelen aan het bewijs voor zijn/haar ziekenkas.

We kunnen zo bij inschrijving vragen bij welke ziekenkas ze zijn, dat noteren  en na enkele weken bezorgen wij automatisch het juiste bewijs aan de deelnemer (al dan niet via mail). Vooral voor de cursussen die in het voorjaar beginnen is dat dan gemakkelijker dan de aanvragen afzonderlijk van de deelnemers binnen te krijgen omdat iedereen dat kan gebruiken.

Nu is onze vraag: kan je via Recreatex zoiets aan elkaar linken, afleveren en ook opslaan wie zo een bewijs gekregen heeft en is er ook iemand die dat in eenvoudige taal kan uitleggen/mailen?:-) :-)

Of hebben jullie daar een andere goede oplossing voor?

Hopelijk is dat hier al niet té uitvoerig aan bod gekomen maar anders hoor ik graag waar ik dat kan terug vinden.

sportieve groeten

Wim Boonen

014 330504

Weergaven: 191

Reacties op vraag/bericht

Hallo Wim,

Heb zelfs vandaag met de identieke vraag de helpdesk van Syx gecontacteerd en dit staat als een "future" bij hun genoteerd. Met andere woorden dat we na een cursus of sportkamp via de mailingmodule alle deelnemers hun attest kunnen bezorgen of dat de klant dit zelf digitaal via hun eigen web login kan downloaden. Hoe het rapport er dan moet uitzien of met welke zaken ze gelinkt moeten worden beslis je zelf.

Maar het is nog een future....en ik heb geen idee hoelang de toekomst duurt.... :)

Sportieve groeten

Jurgen Vermeulen

SF Buggenhout

Thx Jurgen, das eenvoudig uitgelegd :-)

Mocht iemand toch een lumineus idee hebben buiten Receatex om, om dit te vereenvoudigen, laat maar komen.

Geeft er vb iemand al attesten mee bij de inschrijving/contante betaling of is dat not done?

gr

Wim

Wim

Er zit nu al een attest ziekenfonds in. Wij hebben dat een tijd digitaal bezorgd aan de deelnemers.

Maar ... bepaalde ziekenfondsen weigeren dat ... het moet specifiek hun standaardattest zijn.

Ik heb daar verleden jaar zelfs voor gebeld ... maar men wilde er niks van weten, en de mensen moeten dus met het formulier van het ziekenfonds ter plekke komen, laten afstempelen en aftekenen.

Op dat attest staat volgens mij alles wat nodig was (naam, soort activiteit, datums, deelnameprijs, ..)

mvg

Frank Malisse

Inderdaad Frank, dat had ik ook al gevonden en het aan een standaardattest nyten zou ook een mogelijke oplossing kunnen zijn, maar dat wordt waarschijnlijk hetzelfde probleem..

Bij de inschrijvingen/betalingen ter plaatse en aan de lesgever enkele voorgestempelde standaardformulieren voor de online inschrijvingen meegeven lijkt mij nog de eenvoudigste oplossing...

Thx voor je antwoord!

gr

Wim 

 

Uiteindelijk moeten enkel zij die er formeel om vragen er ééntje krijgen.

Je kan immers meestal maar één keer per jaar iets indienen.

Jammer dat men zo moeilijk doet ivm die formulieren.

Frank Malisse

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden