Heeft er iemand ervaring of kennis met volgende punten aub

  • Aankoop en plaatsing van fietsoplaadpunten: referenties en is dit betalend voor de gebruikers of niet?
  • Aankoop van een fietsbandenautomaat: waar kan ik dit vinden ?
  • Plaatsing van een compressor om fietsbanden op te pompen: hoe kan deze geïnstalleerd worden aan een sporthal? staat de compressor in een afgeloten ruimte met de kaggel en het ventiel door de muur of hoe moet ik dit zien?

Weergaven: 224

Reacties op vraag/bericht

Dag Wouter,

Aan de Gempemolen in Tielt-Winge hangt een fietsbandenautomaat heb ik toevallig afgelopen weekend gezien.

Groetjes,

Jasmien

thanx

Jasmien Van Damme zei:

Dag Wouter,

Aan de Gempemolen in Tielt-Winge hangt een fietsbandenautomaat heb ik toevallig afgelopen weekend gezien.

Groetjes,

Jasmien

 

De Remblok genomineerd voor Vlaamse Verkeersveiligheidsprijs VSV

Met trots kan het gemeentebestuur melden dat Bonheiden kans maakt op een prestigieuze mobiliteitsprijs. Onze concurrenten zijn Antwerpen en Kortrijk. Van brons zijn we al verzekerd, of onze fietsontmoetingsplaats 'De Remblok' op de grens met Sint-Katelijne-Waver ook goud haalt, weten we op 20 maart.

Opening De Remblok

De Remblok is sinds 1 september 2016 een trendy fietsontmoetingsplaats op de grens van Sint-Katelijne-Waver en Bonheiden. Ze werd voor studenten ontworpen en uitgerust met een graffitimuur met permanente fietspomp en het belangrijkste materiaal om de fiets op de lappen. Kortom een gedroomde ontmoetingsplaats en rustplek voor jongeren die van Bonheiden naar Katelijne fietsen en terug.

Op een schooldag passeren er tussen de 6 à 700 studenten. Ze kunnen op en rond de fietsbar hangen en even bijkletsen voor ze hun traject verderzetten. Ook senioren en wielertoeristen maken ondertussen gretig gebruik van deze fijne plek.

Beste Wouter

ik geef dit even mee, heb het nog niet persoonlijk gezien maar mogelijk brengt het op je ideeën.

Succes !

Johan

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden