Beste collega's,

In Hoeilaart zijn er grote plannen: https://www.hoeilaart.be/nieuws/modernisering-en-reorganisatie-van-...

Hiervoor heb ik een tweetal vragen om inspiratie of voorbeelden te vinden bij andere gemeenten:

1) Er zou mogelijks een turnhal komen, indien bovenlokale samenwerking/subsidie. Zijn er gemeenten waar er reeds zo'n turnhal is die bovenlokaal en/of met de medewerking van een club wordt geëxploiteerd?

2) Tennis en voetbal zouden mogelijk samen in de kantine terechtkomen en deze samen uitbaten, zijn er nog andere gemeenten waarin kantine's of cafetaria's door meerdere clubs worden uitgebaat? Ik vond reeds een isb artikel over Torhout, maar misschien nog andere voorbeelden?

alvast bedankt!

Weergaven: 132

Reacties op vraag/bericht

Beste Bart,

In Nazareth opent eind september een turnhal. Deze werd gebouwd door AG Nazareth, en gesubsidieerd met de provincie. Ik zou zeker eens informeren rond samenwerking met Gymfed, dat heeft het bovenlokaal karakter in Nazareth aangetoond waardoor we in aanmerking kwamen voor subsidiëring. In Vlaanderen vielen we net uit de boot voor subsidiëring omdat er in Oost-Vlaanderen veel projecten werden ingediend die meer punten haalden.

Als je nog vragen hebt, laat maar horen.

Mvg,

Griet.

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden