Hallo collega's,

Zwemshorten zijn niet toegelaten in het zwembad. We krijgen vaak de vraag of het mogelijk is om zwembroeken te kopen, te huren, te lenen. Nu zijn we aan het overwegen om een zwembroeken automaat te plaatsen. (zeker zwembroeken , eventueel ook zwembandjes en duikbrillen).

Zijn er hier zwembaden die er reeds gebruik van maken? Hoe is jullie ervaring hiermee? Tips of opmerkingen hierover? 

Groetjes!

Lousia

Weergaven: 594

Reacties op vraag/bericht

Louisa

Wij verkopen deze eenvoudig aan de kassa (zowel zwembrillen als broeken als pampers als badpakken). Er bestaan wel degelijk automaten voor, varitech doet dit onder andere.

succes ermee

Katrien

Halo Katrien,

Bedankt! Vinden jullie het de moeite waard om te verkopen, heeft het succes? 

Louisa

Katrien Vandessel zei:

Louisa

Wij verkopen deze eenvoudig aan de kassa (zowel zwembrillen als broeken als pampers als badpakken). Er bestaan wel degelijk automaten voor, varitech doet dit onder andere.

succes ermee

Katrien

Hey Louisa

Wij doen dit enerzijds om klanten een alternatief te bieden als ze er staan met een short dat ze toch kunnen zwemmen. Prijzen liggen dus ook relatief laag, ik denk 14 euro voor een zwembroek met korte pijpjes.

Wij verkopen op jaarbasis ongeveer 250 zwembroeken, wel bijna 500 zwembrillen.

Ik vind het vooral een service naar je klanten toe.

Ik denk persoonlijk dat een automaat handig kan zijn, maar hangt er ook vanaf of je er huur en dergelijke moet voor betalen of hoe de voorwaarden zijn.

Onze kassa is toch open, dus verkopen wij dat hier.

Hallo Katrien,

Bedankt voor deze uitleg. Ik leg mijn oor eens te horen bij enkele firma's en zoek het dan verder uit hoe we dit aanpakken. 

Groetjes,

Louisa

Katrien Vandessel zei:

Hey Louisa

Wij doen dit enerzijds om klanten een alternatief te bieden als ze er staan met een short dat ze toch kunnen zwemmen. Prijzen liggen dus ook relatief laag, ik denk 14 euro voor een zwembroek met korte pijpjes.

Wij verkopen op jaarbasis ongeveer 250 zwembroeken, wel bijna 500 zwembrillen.

Ik vind het vooral een service naar je klanten toe.

Ik denk persoonlijk dat een automaat handig kan zijn, maar hangt er ook vanaf of je er huur en dergelijke moet voor betalen of hoe de voorwaarden zijn.

Onze kassa is toch open, dus verkopen wij dat hier.

Beste,

Wij hebben sinds juli een automaat van Swind (topsec) en iedereen is er positief over.

Je hebt er zelf geen kosten aan (behalve verbruik elektriciteit) en voor de rest krijg je zelf nog commissie op de producten. Ik wou dit al 10 jaar eerder doen maar toen was het bestuur nog niet te overtuigen. Nu zijn ze eindelijk mee met hun tijd.

Geen gedoe meer aan de kassa, we werken ondertussen ook met een kassakiosk.

Groetjes

Heidi (zwembad Maldegem)

Collega's,

Wij voelen hier in Zwembad De Kleine Dender ook de noodzaak om badkledij en ander zwemmateriaal, liefst aan een lage prijs, te kunnen aanbieden. 

Welke leveranciers zijn er mogelijk wat betreft de badkledij en het zwemmateriaal?

Zijn er nog andere partners dan Swind waar mee in zee gegaan kan worden om dit via een automaat aan te bieden?

Groeten,

Michiel.


Hallo Michiel, 

Ik heb wat rondgezocht en heb enkel Varitech en Topsec als aanbieders van zwemartikelen automaten teruggevonden. 

Bij beiden huur je de automaat voor x jaar, zij zorgen voor alles (plaatsing, wisselgeld, aanvullen materiaal, ...) en jij krijgt x % van de winst. Als je wil kan ik de rechtstreekse contactgegevens wel doorsturen naar jou. 


Tieleman Michiel zei:

Collega's,

Wij voelen hier in Zwembad De Kleine Dender ook de noodzaak om badkledij en ander zwemmateriaal, liefst aan een lage prijs, te kunnen aanbieden. 

Welke leveranciers zijn er mogelijk wat betreft de badkledij en het zwemmateriaal?

Zijn er nog andere partners dan Swind waar mee in zee gegaan kan worden om dit via een automaat aan te bieden?

Groeten,

Michiel.

Collega's,

Wij werken al 5 jaar samen met Topsec/Swind. Zij doen alles, wij krijgen een percentage.

De verkoop loopt bij ons uitstekend, en de kwaliteit van de producten is goed.

Ter info: in 2017 is er een totaal verkoop geweest van €14.456 (1843 verkochte producten), waarvan wij 20% krijgen.

Vriendelijke groeten,

Tijs Robbens

Zwembad Olympos Dendermonde

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden