Collega's,

Ik ben dringend op zoek naar voorbeelden van wie er recentelijke een nieuwe turnzaal heeft gebouwd met een grote van om en bij 1 volleybalveld, 1 kleinere poly ruimte en kleedkamers. Wat heeft dit gekost, mag ik grondplannen bekijken, wie heeft dit gebouwd?

Kan er iemand mij helpen a.u.b.?

Weergaven: 89

Reacties op vraag/bericht

Dag Wim

Ik kan je helaas niet helpen, maar ben ook heel geïnteresseerd naar de antwoorden van collega's.
Ik ben op zoek naar dezelfde informatie.

Groeten,
Peter

Wim

Wij zijn momenteel in planningsfase van een dergelijk project (bouw nieuwe school). Ik tracht wat info te verzamelen en bezorg het.

gr

Tom

Dag Wim

Hieronder enkele gegevens die wij bijhouden van wat in ons tijdschrift verschijnt. Als je op de kennisbank zoekt op provinciaal nieuws, kom je misschien ook meer te weten. Hier bijvoorbeeld twee sporthallen in Zemst en Vilvoorde. Misschien kan je hier met iemand contact opnemen.

Laat maar weten als ik je nog verder kan helpen.

Groetjes

Hanne

VL-BR Begijnendijk sportcentrum (meerdere zalen)   Sportcomplex Betekom   2018 N   €3,0 miljoen Sportcomplex Betekom is klaar. Het heeft 3 vaste gebruikers (2 voetbalclubs en 1 korfbalclub).
LIM Lanaken sporthal (1 zaal)   Sportpark Montaignehof     N   12,5 miljoen Er komt een competitiesporthal (48m x 31m) met een uitschuifbare tribune voor 200 toeschouwers, een gevechtszaal (28m x 14m) met spiegelwand, een dans en yogazaal met spiegelwand, een polyvalente ruimte, een fitnessruimte en een zwembad met kleuterbad en wellnessfacicliteiten
VL-BR Groot-Bijgaarden sporthal (1 zaal)   Don-Boscocollege   2018 R   295.000 Biedt plaats aan drie basketbalvelden die onderling gescheiden kunnen worden.
W-VL Ieper sportcentrum (meerdere zalen)   Ieperse Turnkring   2016 N   2,66 miljoen 2 nieuwe sporthallen
LIM Maasmechelen sporthal (1 zaal)   De Helix     N     Nieuwe sporthal
Begijnendijk sportcentrum (meerdere zalen) Sportcomplex Betekom 2018 N €3,0 miljoen Sportcomplex Betekom is klaar. Het heeft 3 vaste gebruikers (2 voetbalclubs en 1 korfbalclub).
Lanaken sporthal (1 zaal) Sportpark Montaignehof N 12,5 miljoen Er komt een competitiesporthal (48m x 31m) met een uitschuifbare tribune voor 200 toeschouwers, een gevechtszaal (28m x 14m) met spiegelwand, een dans en yogazaal met spiegelwand, een polyvalente ruimte, een fitnessruimte en een zwembad met kleuterbad en wellnessfacicliteiten
Groot-Bijgaarden sporthal (1 zaal) Don-Boscocollege 2018 R 295.000 Biedt plaats aan drie basketbalvelden die onderling gescheiden kunnen worden.
Ieper sportcentrum (meerdere zalen) Ieperse Turnkring 2016 N 2,66 miljoen 2 nieuwe sporthallen
Maasmechelen sporthal (1 zaal) De Helix N Nieuwe sporthal

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden