Vragen/berichten van Peter Van Baelen (59)

vragen/berichten waarop is gereageerd (15) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Wim Ik kan je helaas niet helpen, maar ben ook heel geïnteresseerd naar de antwo…"

Peter Van Baelen heeft 6 Jun 2019 gereageerd op Dringende oproep betreffende turnzaal

4 7 Jun 2019
Antwoord van Hanne Neirynck

"Wij werken met grascheques. 1000 euro per seizoen per terrein (voetbalveld).  We zij…"

Peter Van Baelen heeft 28 Mei 2018 gereageerd op Gras- of gravelcheques? Wie geeft er subsidies voor onderhoud door clubs aan sportinfrastructuur?

5 12 Jun 2018
Antwoord van Tom Harding

"John heeft bij ons de belijning aangebracht via J-F, maar helaas niet met het verhoo…"

Peter Van Baelen heeft 28 Mei 2018 gereageerd op Belijning sportvloer

6 22 Okt 2018
Antwoord van Nico Claes

"Hier helaas hetzelfde verhaal. Ik ben nog op zoek naar een andere/duurzamere oplossi…"

Peter Van Baelen heeft 28 Mei 2018 gereageerd op Belijning sportvloer

6 22 Okt 2018
Antwoord van Nico Claes

"Hier in Overpelt staan er 13 toestellen bij een Finse piste gelegen op een gedeelte…"

Peter Van Baelen heeft 20 Mrt 2018 gereageerd op Outdour fitness / Ipitup-banken en dergelijke ...

4 29 Mrt 2018
Antwoord van Miel Vanhaverbeke

"Hier in Overpelt zijn we ook nog op zoek naar een goed bestek. Dus indien mogelijk m…"

Peter Van Baelen heeft 21 Jun 2017 gereageerd op Bestek verlichtingspalen en armaturen LED-verlichting sportvelden voetbal en hockey

2 21 Jun 2017
Antwoord van Peter Van Baelen

"Bedankt voor je reactie. Ik vroeg me af: hoe bewijzen ze dat ze een clubwerking met…"

Peter Van Baelen heeft 27 Jan 2015 gereageerd op Commerciaal tarief voor afhuur sporthal

3 27 Jan 2015
Antwoord van Frank Malisse

"Dag Dany, Wij hebben er een aantal in onze gemeente hangen en hebben er laatst een b…"

Peter Van Baelen heeft 17 Jan 2014 gereageerd op AED

2 20 Jan 2014
Antwoord van Dirk Verbeeck

"Dag Rika Ik weet dat ze in buurgemeente Neerpelt zojuist een overeenkomst hebben gem…"

Peter Van Baelen heeft 11 Jun 2013 gereageerd op Kunstgrasveld overeenkomst voetbalclub

3 11 Jun 2013
Antwoord van Rika Rits

"Dag Chantal, In Overpelt gebruiken wij volgende regels: Bij volledige of gedeeltelij…"

Peter Van Baelen heeft 13 Mrt 2013 gereageerd op reservatie en anulatie uren sportinfrastructuur

12 18 Mrt 2013
Antwoord van Matthias Declercq

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden