In Blankenberge wordt een nieuw zwembad gebouwd.

8 banen breed, 25 meter lengte

Het is de bedoeling om waterpolo te kunnen spelen ( trainingen in de week ) in de lengte richting van het bad ( 5 banen - 25 meter ) en daarnaast 3 banen te kunnen gebruiken voor de baantjeszwemmers.

We zijn op zoek naar een oplossing om een scheidingsnet te plaatsen
Dit kan m.i. 
Via een systeem aan het plafond ( ligt hier moeilijk wegens profiel plafond ) 
Via een drijvend systeem
Via een systeem tussen palen ( grote overspanning ) 

Zijn jullie op de hoogte van collega's, firma's , experten die ons hierover kunnen adviseren?

Dank alvast voor de feedback

Weergaven: 57

Reacties op vraag/bericht

Jochen,

ik heb hiermee evenmin ervaring. Info via de zwemliga? of de klassieke zwembadleveranciers?

Succes. Ivan

Hoi,

Wij hebben onze netten van Duranet, uit Oostende (https://www.duranet.com/). Hier enkel op de kopse kanten van het bad, met een railsysteem.

Deze zijn in september volledig vernieuwd, we zijn er tevreden van.

Ik denk wel niet dat dit systeem handig is om een zwembad in de lengte te verdelen.

Zij hebben ook onze netten voor onze waterpolo goals gemaakt, dus misschien hebben zij oplossingen voor jullie probleem.

Thanks voor de info
Zullen daar eens te rade gaan

Tijs Robbens zei:

Hoi,

Wij hebben onze netten van Duranet, uit Oostende (https://www.duranet.com/). Hier enkel op de kopse kanten van het bad, met een railsysteem.

Deze zijn in september volledig vernieuwd, we zijn er tevreden van.

Ik denk wel niet dat dit systeem handig is om een zwembad in de lengte te verdelen.

Zij hebben ook onze netten voor onze waterpolo goals gemaakt, dus misschien hebben zij oplossingen voor jullie probleem.

Beste,

in het nieuw zwembad in Mol hebben ze een tussenwand die naar bovenkomt om zo het bad in twee te verdelen. §6 en 2 banen)

Misschien is dat een optie om hierop dan een draagbaar systeem te plaatsen.

meer info kan je bij Mol opvragen.

mvg

Ben

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden