Beste

vandaag om 10u crisisvergadering in gemeente Kalmthout ivm corona.

zijn er gemeentes die hun zwembad / sporthal sluiten ivm corona-virus

graag snel reactie

dank je wel

Weergaven: 127

Reacties op vraag/bericht

wij blijven voorlopig open, met extra maatregelen... we drijven het desinfecteren wat op

Hallo Gino, uit navraag bij zorg en gezondheid vorige week blijkt dat dit virus niet (goed) overleeft in een waterige omgeving. Neem daarbij de specifieke zwembad omgeving (chloor)... extra maatregelen dienden niet getroffen te worden als een correct hygiëne plan wordt toegepast. Chloor niveau van zwembad water diende ook niet verhoogd te worden.

Anne

Dag collega's,

ik ging net dezelfde vraag stellen. Wij hadden hiernet overleg, voorlopig gaan wij nog niet dicht. Maar er is een afwachtende houding, men kijkt naar de omliggende gemeentes. Dus als er zwembaden zullen sluiten, denk ik dat wij ook zullen volgen.

Ik las net dat het zwembad in Knokke-Heist gesloten is tot eind april.

Wij hebben sinds vorige week enkele extra maatregelen, waar onder extra ontsmetten van (gladde) oppervlaktes die klanten veel aanraken (toetsen automaten, toogje aan kassa, deurklinken, doucheknoppen, ...).

Er zijn wel veel scholen die sowieso al afgebeld hebben tot aan de paasvakantie. Op de sportdienst zijn vooral grote activiteiten, en alle activiteiten met senioren (de kwetsbaarste groep) geannuleerd.

Tijs Robbens

Zwembad Olympos Dendermonde

Alle sportoases dicht tot eind maart om te beginnen

alle sportaccommodaties in Ieper, inclusief zwembad, blijven open tot nader order. We volgende nauw de richtlijnen van het agentschap zorg en gezondheid op. Ook hier geen speciale maatregelen, wel verhoogde waakzaamheid in de sanitaire ruimten e.a. ( zeep etc.) 

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden