gebruik recreatex voor speelpleinbubbels en/of voor infrastructuren waar beperkt aantal mensen binnen mogen (zoals bib)

Hallo,

Zijn er collega's die Recreatex gebruiken voor de inschrijvingen van speelpleinwerking en die deze zullen gebruiken voor de bubbels van 50?

Of voor het reserveren van plaatsen in een bepaalde infrastructuur (via de module 'reserveringen')?  Vb.  in onze bib mogen slechts 3 mensen per half uur binnen en inwoners moeten hun plekje kunnen reserveren...

Als ik eens zou mogen bellen, zou me dat al wat helpen.

Mvg,

Peter

Weergaven: 92

Reacties op vraag/bericht

Dag Peter

wij hebben bij Gantner nieuwe module besteld waar je per dag in tijdsblokken kan reserveren en maximum aantal mensen erop kan zetten (module exposities met tijdsblokken). Op deze manier gaan we vermoedelijk ook ons zwembad moeten openen want dit zal ook niet direct alles zijn. 

Dit geeft heel wat opties, ook voor speelpleinen of plaatsen want je bepaalt per uur hoeveel mensen. 

Ik weet zelf nog niet 100% hoe het exact zal werken (wordt volgende week geïnstalleerd), maar is zelfde systeem dan waar Planckendael mee werkt. Misschien kan je op die website al eens kijken :).

Laat maar weten als ik nog kan helpen.

Bedankt Katrien, nog een extra module... daar staan ze hier niet echt voor te springen €€€...

Katrien Vandessel zei:

Dag Peter

wij hebben bij Gantner nieuwe module besteld waar je per dag in tijdsblokken kan reserveren en maximum aantal mensen erop kan zetten (module exposities met tijdsblokken). Op deze manier gaan we vermoedelijk ook ons zwembad moeten openen want dit zal ook niet direct alles zijn. 

Dit geeft heel wat opties, ook voor speelpleinen of plaatsen want je bepaalt per uur hoeveel mensen. 

Ik weet zelf nog niet 100% hoe het exact zal werken (wordt volgende week geïnstalleerd), maar is zelfde systeem dan waar Planckendael mee werkt. Misschien kan je op die website al eens kijken :).

Laat maar weten als ik nog kan helpen.

is binnen module exposities, mss hebben jullie deze al?

Begrijp de €€€ maar bij ons zou die stadsbreed kunnen gebruikt worden, dus wel een meerwaarde.

Peter Vochten zei:

Bedankt Katrien, nog een extra module... daar staan ze hier niet echt voor te springen €€€...

Katrien Vandessel zei:

Dag Peter

wij hebben bij Gantner nieuwe module besteld waar je per dag in tijdsblokken kan reserveren en maximum aantal mensen erop kan zetten (module exposities met tijdsblokken). Op deze manier gaan we vermoedelijk ook ons zwembad moeten openen want dit zal ook niet direct alles zijn. 

Dit geeft heel wat opties, ook voor speelpleinen of plaatsen want je bepaalt per uur hoeveel mensen. 

Ik weet zelf nog niet 100% hoe het exact zal werken (wordt volgende week geïnstalleerd), maar is zelfde systeem dan waar Planckendael mee werkt. Misschien kan je op die website al eens kijken :).

Laat maar weten als ik nog kan helpen.

Die module hebben we jammer genoeg niet.  Voor ons is de meerwaarde beperkt. Ik probeer het voorlopig op te lossen door wat creativiteit in de module reserveringen...

Katrien Vandessel zei:

is binnen module exposities, mss hebben jullie deze al?

Begrijp de €€€ maar bij ons zou die stadsbreed kunnen gebruikt worden, dus wel een meerwaarde.

Peter Vochten zei:

Bedankt Katrien, nog een extra module... daar staan ze hier niet echt voor te springen €€€...

Katrien Vandessel zei:

Dag Peter

wij hebben bij Gantner nieuwe module besteld waar je per dag in tijdsblokken kan reserveren en maximum aantal mensen erop kan zetten (module exposities met tijdsblokken). Op deze manier gaan we vermoedelijk ook ons zwembad moeten openen want dit zal ook niet direct alles zijn. 

Dit geeft heel wat opties, ook voor speelpleinen of plaatsen want je bepaalt per uur hoeveel mensen. 

Ik weet zelf nog niet 100% hoe het exact zal werken (wordt volgende week geïnstalleerd), maar is zelfde systeem dan waar Planckendael mee werkt. Misschien kan je op die website al eens kijken :).

Laat maar weten als ik nog kan helpen.

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden