Beste

Wij zijn op zoek naar een mogelijkheid om tijdens een wandeltocht vragen tegen te komen waarbij ze het antwoord digitaal moeten ingeven.
Dit kan zijn door bv. een bord tegen te komen met een QR-code + een vraag. Bij het scannen van die QR-code komt men dan op een platform waarbij men hun antwoord kan ingeven.

Voorwaarden:

* men kan enkel de volgende vraag zien als men het volgende bordje met vraag + QR-code tegenkomt (en dus niet verder scrollen in het digitale platform naar de volgende vraag).
* men kan meerdere vragen tegenkomen en alle antwoorden doorgeven, pas op het einde klikt men op indienen en worden alle antwoorden van deze persoon in één beweging doorgegeven.

* liefst offline te gebruiken.

Ideeën en ervaringen zijn steeds welkom via sport@boechout.be.

Bedankt

Karine Pyl

Sportconsulent Boechout

Weergaven: 80

Reacties op vraag/bericht

Dag Karine,

Ik kreeg van iemand de tip om de app Actionbound te gebruiken.

Gratis en blijkbaar heel wat mogelijkheden.

Ik weet niet als het aan jouw voorwaarden kan voldoen gezien ik het zelf nog niet heb uitgetest, maar het staat op de planning :-)

Veel succes! 

PS: als je iets passends gevonden hebt, zou je me ook op de hoogte willen houden? Komt altijd van pas...

Groetjes

Charlot

Dag Charlot

Actionbound is inderdaad iets wat ik al aan het uitproberen ben, maar op dit moment nog niet gevonden hoe men elke vraag kan beantwoorden, maar de volgende vraag nog niet ziet.

Indien er hier vaste gebruikers van Actionbound zijn, die mogen mij hier ook altijd over contacteren.

Als ik de oplossing vind (wat het ziet er wel niet slecht uit!), dan hou ik jullie op de hoogte.

Bedankt alvast.

Karine

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden