Collega's,
Ik ben dringend op zoek naar voorbeelden van wie er recentelijke een nieuwe turnzaal heeft gebouwd met een grote van om en bij 1 volleybalveld, 1 kleinere poly ruimte en kleedkamers. Wat heeft dit gekost, mag ik grondplannen bekijken, wie heeft dit gebouwd?
Kan er iemand mij helpen a.u.b.?
Tags:
Dag Wim
Ik kan je helaas niet helpen, maar ben ook heel geïnteresseerd naar de antwoorden van collega's.
Ik ben op zoek naar dezelfde informatie.
Groeten,
Peter
Wim
Wij zijn momenteel in planningsfase van een dergelijk project (bouw nieuwe school). Ik tracht wat info te verzamelen en bezorg het.
gr
Tom
Dag Wim
Hieronder enkele gegevens die wij bijhouden van wat in ons tijdschrift verschijnt. Als je op de kennisbank zoekt op provinciaal nieuws, kom je misschien ook meer te weten. Hier bijvoorbeeld twee sporthallen in Zemst en Vilvoorde. Misschien kan je hier met iemand contact opnemen.
Laat maar weten als ik je nog verder kan helpen.
Groetjes
Hanne
VL-BR | Begijnendijk | sportcentrum (meerdere zalen) | Sportcomplex Betekom | 2018 | N | €3,0 miljoen | Sportcomplex Betekom is klaar. Het heeft 3 vaste gebruikers (2 voetbalclubs en 1 korfbalclub). |
LIM | Lanaken | sporthal (1 zaal) | Sportpark Montaignehof | N | 12,5 miljoen | Er komt een competitiesporthal (48m x 31m) met een uitschuifbare tribune voor 200 toeschouwers, een gevechtszaal (28m x 14m) met spiegelwand, een dans en yogazaal met spiegelwand, een polyvalente ruimte, een fitnessruimte en een zwembad met kleuterbad en wellnessfacicliteiten |
VL-BR | Groot-Bijgaarden | sporthal (1 zaal) | Don-Boscocollege | 2018 | R | 295.000 | Biedt plaats aan drie basketbalvelden die onderling gescheiden kunnen worden. |
W-VL | Ieper | sportcentrum (meerdere zalen) | Ieperse Turnkring | 2016 | N | 2,66 miljoen | 2 nieuwe sporthallen |
LIM | Maasmechelen | sporthal (1 zaal) | De Helix | N | Nieuwe sporthal |
Begijnendijk | sportcentrum (meerdere zalen) | Sportcomplex Betekom | 2018 | N | €3,0 miljoen | Sportcomplex Betekom is klaar. Het heeft 3 vaste gebruikers (2 voetbalclubs en 1 korfbalclub). |
Lanaken | sporthal (1 zaal) | Sportpark Montaignehof | N | 12,5 miljoen | Er komt een competitiesporthal (48m x 31m) met een uitschuifbare tribune voor 200 toeschouwers, een gevechtszaal (28m x 14m) met spiegelwand, een dans en yogazaal met spiegelwand, een polyvalente ruimte, een fitnessruimte en een zwembad met kleuterbad en wellnessfacicliteiten | |
Groot-Bijgaarden | sporthal (1 zaal) | Don-Boscocollege | 2018 | R | 295.000 | Biedt plaats aan drie basketbalvelden die onderling gescheiden kunnen worden. |
Ieper | sportcentrum (meerdere zalen) | Ieperse Turnkring | 2016 | N | 2,66 miljoen | 2 nieuwe sporthallen |
Maasmechelen | sporthal (1 zaal) | De Helix | N | Nieuwe sporthal |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door