Vragen/berichten van Lien Van Belle (55)

vragen/berichten waarop is gereageerd (33) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Heidi, Dit antwoordje had ik vroeger al eens ontvangen van stad Antwerpen: "De s…"

Lien Van Belle heeft 13 Okt 2015 gereageerd op Onderhoud finse piste

8 14 Okt 2015
Antwoord van Heidi Trio

"Dag Rudy,  Of het zo ver gaat in de gemeenten die ik zal doorgeven, weet ik niet, m…"

Lien Van Belle heeft 3 Aug 2015 gereageerd op koppeling belichting sporthal aan sluitplan

1 3 Aug 2015
Antwoord van Lien Van Belle

"Dag Helena, Frank Malisse van Harelbeke is hier ook al mee bezig geweest. ik heb de…"

Lien Van Belle heeft 13 Apr 2015 gereageerd op Drones in de sporthal

11 28 Apr 2015
Antwoord van Lynn Delanghe

"In kader van het project van ecosportief willen we vanuit ISB hier wat meer info ove…"

Lien Van Belle heeft 19 Nov 2014 gereageerd op Led-verlichting

5 20 Nov 2014
Antwoord van Sportdienst SGW

"Dag Tom misschien biedt D&D je een alternatief met hun pro bio sport. Ze zijn bl…"

Lien Van Belle heeft 16 Dec 2013 gereageerd op Periodieke anti-schimmelbehandeling doucheruimtes

1 16 Dec 2013
Antwoord van Lien Van Belle

"Krist Genk kan je misschien verder helpen: zie vraag van Mechelen op forum http://fo…"

Lien Van Belle heeft 12 Dec 2013 gereageerd op Investeringstoelage voor voetbalclub - overeenkomst - Exploitatie van gemeente naar voetbalclub

1 12 Dec 2013
Antwoord van Lien Van Belle

"Heidi, op de barcamp was er een sessie rond camerabewaking en sporthal zonder toezic…"

Lien Van Belle heeft 12 Dec 2013 gereageerd op Sportaccommodatie verhuren zonder toezicht?

4 8 Dec 2014
Antwoord van Davy Rasschaert

"dag peter deze vraag werd opnieuw gesteld op het forum en er is een uitgebreid antwo…"

Lien Van Belle heeft 20 Aug 2013 gereageerd op keuring voor outdoor fitness

2 20 Aug 2013
Antwoord van Peter Van Baelen

"Nathalie,  hierbij een voorbeeld van recht van opstal in bornem bij tennishal. werd…"

Lien Van Belle heeft 6 Aug 2013 gereageerd op erfpacht / recht van opstal

7 27 Sept 2013
Antwoord van Winand Vandelaer

"Dag griet via deze link vind je een verzameling van info over zaalbezetting uit een…"

Lien Van Belle heeft 5 Aug 2013 gereageerd op Voorrangsregels sporthal

7 5 Aug 2013
Antwoord van Griet Bonamie

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden