Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Bestek machine groot onderhoud kunstgrasveldCollega's, Ik ben op zoek naar een bestek van een machine voor het groot onderhoud van een kunstgrasveld. Het gaat over een machine die ac… Begonnen door Kristof Alen |
0 | 25 Jan 2017 |
trainingsmogelijkheden voor hondenclubsEen van onze inwoner (of zijn hond) is wereldkampioen speurwerk. Zijn baasje zou in de winter graag met zijn kampioen kunnen trainen op ee… Begonnen door Heidi Trio |
7 |
24 Jan 2017 Antwoord van Heidi Trio |
Zaaltoezichters sporthalCollega's, Momenteel werken wij in onze sporthal met 3 personeelsleden die instaan voor het onderhoud en toezicht. Zij werken met daguren,… Begonnen door Bieke Van Gils |
5 |
23 Jan 2017 Antwoord van Griet Bonamie |
Maximumcapaciteit sporthalHallo iedereen, Bestaan er ergens wettelijke normen ivm maximumcapaciteit sporthal? Gegevens: Grote zaal = 1685 m² Kleine zaal 1 = 8… Begonnen door Herman Vleminckx-Huybens |
7 |
20 Jan 2017 Antwoord van Herman Vleminckx-Huybens |
Gebruik gemeentelijke hoogwerker door verenigingenBeste, Sinds kort beschikt onze gemeente over een hoogwerker (schaarlift). Deze zou ook kunnen gebruikt worden voor het inrichten van zalen… Begonnen door Joris De keersmaecker |
0 | 17 Jan 2017 |
Voorbeeld concurrentiedialoog concessie cafetariaBeste collega's, Wij moeten op zoek naar nieuwe uitbaters voor de cafetaria en zouden willen werken met concurrentiedialoog. Heeft iemand… Begonnen door Griet Bonamie |
3 |
16 Jan 2017 Antwoord van Griet Bonamie |
uurregeling zaalwachters in 4 ploegensysteemDag collega's Ik ben op zoek naar schema's voor zaalwachters die in een 4 ploegensysteem moeten gaan werken? Kunnen jullie me deze bezorg… Begonnen door Walter Janssens |
4 |
13 Jan 2017 Antwoord van Els Van Schaeren |
onderhoud technische installatie sporthalCollega's, Welke gemeente/stad doet het onderhoud van de technische installatie in sportinfrastructuur in eigen beheer? Ik ben op zoek naa… Begonnen door Peter Vochten |
1 |
22 Dec 2016 Antwoord van Sas D'Eer |
Openen op feestdagenHey collega's Hoe springen jullie om met de openingsuren van de sporthal vs feestdagen? Voornamelijk op 2 november, 11 juli en 15 augustus… Begonnen door Peter Van Baelen |
11 |
14 Dec 2016 Antwoord van Peter Van Baelen |
Parketvloer schuiftHallo, We ontvangen in Merksplas meer en meer klachten dat de parketvloer schuift. Zijn er gemeenten die dit probleem herkennen? Hoe is d… Begonnen door Els Van Schaeren |
1 |
13 Dec 2016 Antwoord van Marnix Van Cauter |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door