Beheerders sportinfrastructuur forum (475)

← Terug naar Beheerders sportinfrastructuur
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Prjocteren van een sportveld op een sportvloer

Collega's,   ik heb van het directiecomité van het AGB de opdracht gekregen om een firma/firma's te zoeken die 'projectie van een sportveld…

Begonnen door Greet Van Erdeghem

3 30 Jul 2013
Antwoord van Freddy Vandercammen

Arbeidsreglement

Voor het AGB zijn we het arbeidsreglement aan het herwerken. Zijn er AGB's die mij voorbeelden kunnen bezorgen van hun reglementen?   Je ma…

Begonnen door Katrien Vandessel

0 17 Jul 2013

Gemeentelijke sporthal zonder toezicht met cafetaria

Ik heb enkele vragen voor gemeenten met sporthal (zonder toezicht) met cafetaria (eventueel in concessie): - Hoeveel poetsuren per week? Aa…

Begonnen door Rika Rits

8 15 Jul 2013
Antwoord van Sportdienst Sint-Martens-Latem

Concessieovereenkomst cafetaria

Ik moet een nieuwe concessieovereenkomst maken voor onze nieuwe cafetaria. De bedoeling is dat deze cafetaria een ruime invulling krijgt ..…

Begonnen door Helena Van Remoortel

11 2 Jul 2013
Antwoord van Joris De keersmaecker

Verschil in kwaliteit tussen Adec Sport en Idema

Voor de sporthal in het gemeenschapscentrum van Vorst zijn we van plan om nieuwe toestellen aan te kopen; plinten, mini-trampolines, spring…

Begonnen door Van Tricht Kevin

0 2 Jul 2013

Concessieprijs cafetaria sporthal in functie van omzet

Collega's Bij de aandachtspunten voor het afsluiten van een goede concessie ( studieavond Limburg) wordt aanbevolen om het concessiebedrag…

Begonnen door Michel De Herdt

0 24 Jun 2013

klimaatregeling danszaal

Beste, Heeft iemand goede ervaring met degelijke firma's die klimaatregelingssystemen of luchtverversingssystemen plaatsen in danszaaltjes.…

Begonnen door Patrick Leenders

0 20 Jun 2013

Vaste drieluikspiegel

Heeft er iemand ervaring met de vaste drieluikspiegel van J&F?  wij overwegen aankoop maar stellen ons de vraag of deze wel degelijk op…

Begonnen door Wilberts Steven

0 4 Jun 2013

onderhoud mattensportzaal

Binnenkort beschikken wij in Torhout over een mattensportzaal.  Ik heb een paar vragen over het onderhoud van dergelijke zaal. Onderhoudt d…

Begonnen door Heidi Trio

1 28 Mei 2013
Antwoord van Rudy Loos

Uitlenen mobiele tribune

Ik ben op zoek naar een mobiele tribune of meerdere tribunes om bij een evenement in de sporthal bij te plaatsen. Het gaat over +- 300 zitp…

Begonnen door Peter Van Baelen

6 21 Mei 2013
Antwoord van Peter Van Baelen

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden