Vragen/berichten van Fabian Buysrogge (63)

vragen/berichten waarop is gereageerd (28) Antwoorden Recente activiteiten

"Dank u wel Lien!  Ik informeer eens!"

Fabian Buysrogge heeft 19 Jun 2012 gereageerd op Gezocht tribune voor buitensportmanifestatie

4 21 Jun 2012
Antwoord van Lien Van Belle

"Beste allemaal!  Bedankt voor alle nuttige tips. We gaan uiteindelijk met Stijn De P…"

Fabian Buysrogge heeft 11 Mei 2012 gereageerd op optreden/demonstratie kampioenenviering

13 4 Jun 2012
Antwoord van Johan Vijgen

"Wij hebben nog geen nota, maar binnen de sportdienst zijn we wel bezig met het inven…"

Fabian Buysrogge heeft 11 Mei 2012 gereageerd op Intervisie inspiratienota

7 14 Mei 2012

"Dag Johan zou u de contact gegevens hebben van B-Style en Flying Mots? Ik vind deze…"

Fabian Buysrogge heeft 2 Mei 2012 gereageerd op optreden/demonstratie kampioenenviering

13 4 Jun 2012
Antwoord van Johan Vijgen

"Dank u wel voor jullie antwoorden. Ik contacteerde Stijn een tweetaljaar terug en hi…"

Fabian Buysrogge heeft 2 Mei 2012 gereageerd op optreden/demonstratie kampioenenviering

13 4 Jun 2012
Antwoord van Johan Vijgen

"Dank u wel voor uw reactie. We hebben bij hen geïnformeerd, maar ze liggen boven ons…"

Fabian Buysrogge heeft 2 Mei 2012 gereageerd op optreden/demonstratie kampioenenviering

13 4 Jun 2012
Antwoord van Johan Vijgen

"Als je meer informatie wenst over Ijspret Damse Vaart: draaiboek dat je terugvindt i…"

Fabian Buysrogge heeft 3 Feb 2012 gereageerd op schaatsen op natuurijs

6 3 Feb 2012
Antwoord van Fabian Buysrogge

"Dag Els,  wij hebben in één van onze sportparken voor de buitensporten en de binnens…"

Fabian Buysrogge heeft 10 Jan 2012 gereageerd op Cafetaria voor zowel binnen- als buitensporters

5 2 Feb 2012
Antwoord van Stefanie Deburchgrave

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden