Vragen/berichten van Sportdienst Sint-Martens-Latem (14)

vragen/berichten waarop is gereageerd (6) Antwoorden Recente activiteiten

"Klopt zeker Joris, bij het herschrijven van het subsidiereglement, hebben wij hier o…"

Sportdienst Sint-Martens-Latem heeft 28 Jan 2016 gereageerd op Vast bedrag huurovereenkomst voetbalaccommodatie

6 1 Feb 2016
Antwoord van Bart Mullie

"Bedankt Rudy voor je uitleg. @ Joris, hoeveel bedraagt de concessievergoeding dan bi…"

Sportdienst Sint-Martens-Latem heeft 28 Jan 2016 gereageerd op Vast bedrag huurovereenkomst voetbalaccommodatie

6 1 Feb 2016
Antwoord van Bart Mullie

"Dag iedereen, Bij ons in Sint-Martens-Latem is het erkenningsreglement ook een hot…"

Sportdienst Sint-Martens-Latem heeft 16 Dec 2014 gereageerd op inwonerspercentage als regel voor erkenning sportclub

21 26 Jan 2015
Antwoord van Sophie Cools

"Ik heb in mijn gemeente de vereniging (= vzw) laten erkennen voor het uitschrijven v…"

Sportdienst Sint-Martens-Latem heeft 2 Dec 2013 gereageerd op Erkenning private sportkamp-aanbieders

3 2 Dec 2013
Antwoord van Sportdienst Sint-Martens-Latem

"ik ben specifiek op zoek naar sporthallen waar meerdere verenigingen een kantine del…"

Sportdienst Sint-Martens-Latem heeft 26 Aug 2013 gereageerd op cafetaria/kantine sporthal beheerd door sportverenigingen

5 28 Aug 2013
Antwoord van Rudy Loos

"beste, Niets dan ellende met online inschrijven via recreatex. Vooral voor de inwon…"

Sportdienst Sint-Martens-Latem heeft 31 Mei 2013 gereageerd op Online inschrijven via website van Syx Automations (Recreatex website)

10 2 Dec 2013
Antwoord van Jan Decru - Syx Automations

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden