Beste,

Heeft er iemand ervaring met de modules online reserveren en/of online inschrijven voor activiteiten via de Recreatexwebsite van de firma Syx Automations.

Wij hebben onlangs deze modules aangekocht, maar hierin blijken toch nog wat kinderziektes of andere ongemakken te zitten: o.a. procedure voor aanmaak accounts, synchronisatieproblemen, aangeven van kostprijzen (kortingen), ...

Indien uw sportdienst hiermee reeds ervaring heeft, had ik u graag even gecontacteerd als dat mogelijk is.

Alvast bedankt!

Groeten,

Joris De keersmaecker, Sportfunctionaris Sint-Amands 

Weergaven: 1074

Reacties op vraag/bericht

Joris,

 

Wij hebben deze module ook aangekocht, maar zijn spijtig genoeg (nog) niet voldoende beslagen in het gebruik ervan.

Er zijn blijkbaar nog wat probelemen met codes, personen an buiten Willebnroek die wensnen in te schrijven, inloggen met reijksreisternr. enz... Wij moeten hiervoor ook nog eens gaan samenzitten et ICT.

Alle info is dus voor ons ook welkom.

We kunnen vanavond op de AV regio ons hoofd hierover eens breken.

 

Dirk

Beste Joris,

 

Wij, sportdienst Mol, gebruiken ook de module inschrijvingen en online inschrijvingen....

Mocht je speciefieke vragen hebben.... ik hoor ze graag en probeer je verder te helpen...

Je moet er wel intensief mee werken, dat is zeker een statement.

Je kan altijd mailen naar bart.vandijck@gemeentemol.be...

mvg,

Bart

 

Hallo,

 

kijk eens op www.vconsyst.nl deze partij levert ook reservering systemen voor activiteiten en deze zijn ook online in te plannen.

 

Mvg,

 

Frank

Joris,

In Schoten loopt dit prima, weliswaar na enkele kinderziektes ...

beste

ik ben benieuwd naar de reacties.  Wij werken sinds juli 2012 met Recreatex en willen binnenkort ook het online inschrijven invoeren, maar zitten met dezelfde zorgen.

mvg

Heidi Trio

 

 

beste,

Niets dan ellende met online inschrijven via recreatex. Vooral voor de inwoners veel te onduidelijk. Wat ons betreft, weggesmeten geld. 

Heidi Trio zei:

beste

ik ben benieuwd naar de reacties.  Wij werken sinds juli 2012 met Recreatex en willen binnenkort ook het online inschrijven invoeren, maar zitten met dezelfde zorgen.

mvg

Heidi Trio

 

 

Wij zitten in laatste rechte lijn om online inschrijvingen aan te kopen en lazen recent positieve reacties in nieuwsbrief syx van collega's (o.a. Mol) .
Nog een vraagje : hebben jullie ervaring met hosting databank bij syx en de impact op snelheid van gebruik kassamodule zwembad hierdoor (via citrix ) ?

sportieve groeten,

Tom Vandenhouweele

Beste Joris,

wij zijn heel tevreden... We gebruiken onlinde inschrijven via Recreatex - samen met de modules mails en/of sms-sen versturen - nu enkele maanden. Je kan bellen met mijn collega Wendy Cooreman op 052/411291 mocht je nog vragen hebben.

Beste leden,

Ik ben Jan Decru, accountmanager van Syx Automations en las zonet even deze thread. Graag wens ik in naam van Syx Automations even te reageren op het online inschrijven/ticketing.

Ik lees dat er toch wat ontevredenheid is en dat klaar ik graag even uit. Wanneer u als klant kiest voor online inschrijven/ticketing of een andere webmodule, dan zijn er een aantal zaken van cruciaal belang voor een geslaagde opstart.

Het allerbelangrijkste is de infrastructuur (is er voldoende bandbreedte, is er genoeg capaciteit op de server, …) . Een gemeentelijke netwerk is perfect voor het onderhouden van de gemeentelijke toepassingen, maar niet voor complexe zaken als online inschrijven/ticketing. De grootste onbekende factor bij online inschrijven/ticketing zijn de simultane connecties. Dit kan niemand op voorhand inschatten en daarin ligt net de complexiteit. Om u enkele cijfers te geven: in Zoersel werden 287 inschrijvingen verwerkt in 1 minuut , in Puurs schrijft Syx Automations 3.000 mensen in op 1 uur en in Mol zijn dat er ongeveer 5.000 op 1 uur. (misschien overdrijf ik wat Bart, maar ik denk dat ik er niet ver van zit).

Daarom ziet Syx Automations de klanten steeds meer verhuizen naar het datacenter van Syx Automations. Dit betekent dat u als klant in hosting (in the Cloud) draait en de database –en webserver verhuizen naar Ieper met back-up redundantie in Passendale.

Een tweede luik is voor een geslaagd inschrijfmoment is de communicatie met de burger. Het is belangrijk om de burger wegwijs te maken in de applicatie. U kunt de burger op voorhand eens laten registeren op een testactiviteit of op een activiteit met een wachtlijst. Dit geeft de burger wat extra vertrouwen. Eventueel kunt u voor de burger een demo avond organiseren of een youtube filmpje maken om de werking van de webshop aan te tonen.

Een derde luik in een geslaagd project is het intern goed door testen van de webshop alvorens u live gaat. Ik raad u aan om als klant toch voldoende tijd te voorzien om alles grondig te bestuderen.

Ik hoop dat ik u met deze informatie toch een duidelijker beeld kon schetsen over hoe u succesvol kan inschrijven.

Indien u toch nog meer vragen heeft, dan mag u mij altijd contacteren op 0479/94.50.40 of via mail op jan.decru@syx.be

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden