Vragen/berichten van Lien Van Belle (55)

vragen/berichten waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Tom zo zit het in Gent op Blaarmeersen: " Van de 5 kunstgrasvelden zijn er 2 met…"

Lien Van Belle heeft 4 Aug 2015 gereageerd op belijning kunstgrasvelden

1 4 Aug 2015
Antwoord van Lien Van Belle

"Mathias, dit vind ik wel een voorbeeld hoe je dat zou kunnen aanpakken. dit gaat nat…"

Lien Van Belle heeft 8 Okt 2014 gereageerd op Veilige route naar de sporthal

3 13 Okt 2014
Antwoord van Ann Soin

"Dag Frank,   25 september is de deadline die opgenomen werd in de brief die VMM stuu…"

Lien Van Belle heeft 16 Sept 2014 gereageerd op Gebruik pesticiden sportterrein

2 16 Sept 2014
Antwoord van Lien Van Belle

"Dag Marc,  Hier vind je een onderzoek naar tarieven van openluchtinfrastructuur in…"

Lien Van Belle heeft 4 Feb 2014 gereageerd op tarieven gebruik atletiekpiste en kunstgrasterrein

3 4 Feb 2014
Antwoord van Lien Van Belle

"ik heb wel een paar overeenkomsten van gemeenten met scholen over het naschools gebr…"

Lien Van Belle heeft 24 Jun 2013 gereageerd op Renovatie van een sporthal (samenwerking tussen gemeente en school)

5 24 Jun 2013
Antwoord van Christophe Cools

"Dat klinkt inderdaad in orde. Kan je me jullie samenstelling eens doorsturen? en eve…"

Lien Van Belle heeft 14 Jun 2013 gereageerd op Beheersorgaan Sportdienst

7 14 Jun 2013
Antwoord van Lore Beernaert

"Ik heb intussen navraag gedaan en de conclusie is dat blijkbaar heel wat gemeenten/s…"

Lien Van Belle heeft 13 Jun 2013 gereageerd op Beheersorgaan Sportdienst

7 14 Jun 2013
Antwoord van Lore Beernaert

"via de onderstaande link vind je 4 architectenbureaus die bij ISB, en dus in onze sp…"

Lien Van Belle heeft 13 Jun 2013 gereageerd op studiepdracht aanpassen sporthallen

6 13 Jun 2013
Antwoord van Lien Van Belle

"Dag Rika, ik denk dat de sportdienst van merchtem dit heeft geïnstalleerd. ze zijn v…"

Lien Van Belle heeft 11 Mrt 2013 gereageerd op Onbemande lockers outdoor - iemand ervaring mee?

3 27 Mrt 2013
Antwoord van Laure Aerts

"Misschien kan je bij Golazo wel eens horen, Paul van den bosch zit daar ook tussen,…"

Lien Van Belle heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Spreker rond lopen

3 13 Feb 2013
Antwoord van Roel Van Caenegem

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden