Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
doorrijden van officiële wielerwedstrijden tegen betaling?Dag collega's, Op vraag van het college een rondvraag of er gemeenten zijn waar er een vaste vergoeding wordt aangerekend bij het doorrijd… Begonnen door Wim Huygen |
8 |
18 Aug 2015 Antwoord van Wim Huygen |
Kanooh websites? Dienstverlening?Hey iedereen, ik krijg hier mails van een firma Kanooh. In eerste instantie dacht ik dat het weer een vertegenwoordiger was van een commer… Begonnen door Tom Harding |
2 |
14 Aug 2015 Antwoord van Sportdienst Aarschot |
belijning kunstgrasveldencollega's, Ik ben op zoek naar info over belijning op kunstgrasvelden: Welke belijningen (sportdisciplines) mogen samen op één veld? We… Begonnen door Tom Vandebroek |
1 |
4 Aug 2015 Antwoord van Lien Van Belle |
Onderhoud kuntgrasveld: zelf doen of via een onderhoudscontractHallo iedereen, Wemmel zal binnenkort een kunstgras rijker zijn. Oorspronkelijk gingen we als gemeente zelf instaan voor het onderhoud, w… Begonnen door Amandine Vanvossel |
0 | 13 Jul 2015 |
UITPASCollega's In 2016 stapt de stad Ninove mee in de UITPAS. Wij hebben geen idee hoe op dit ogenblik het puntensysteem gewaardeerd wordt. Kunn… Begonnen door Veerle De Clercq |
8 |
7 Jul 2015 Antwoord van David Nassen |
ideale afmetingen haksel Finse pisteHeeft iemand een technische beschrijving van het haksel dat gebruikt wordt voor Finse pistes? Vooral de afmetingen van de houtsnippers inte… Begonnen door Rudy Loos |
4 |
7 Jul 2015 Antwoord van David Nassen |
dringend gezocht sportpromotorHoi Collega's, Ik ben voor de maanden juni - juli en augustus dringend opzoek naar een sportpromotor voor 19u/week (parttime). Moesten jull… Begonnen door Pascal Declerck |
0 | 14 Apr 2015 |
op zoek naar deskundige begeleidingCollega’s, De gemeente Berlaar is op zoek naar deskundige begeleiding voor een sportbehoefteonderzoek onder de bevolking en de sportinfrast… Begonnen door Peter Vochten |
1 |
7 Apr 2015 Antwoord van Frank Malisse |
regionaal/burensportdienst overleg tussen sportradenHoi, is er iemand die in zijn sportregio/burensportdienst een overleg organiseert tussen sportraden van verschillende gemeenten en mij daa… Begonnen door Tom Harding |
2 |
1 Apr 2015 Antwoord van Frank Malisse |
samenwerking: forum voor sportverenigingenBeste, Met onze sportregio willen wij in het kader van samenwerking tussen sportverenigingen een forum creëren, een beetje zoals dit isb-f… Begonnen door Bart Mullie |
4 |
26 Mrt 2015 Antwoord van Frank Malisse |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door