Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Kanooh websites? Dienstverlening?Hey iedereen, ik krijg hier mails van een firma Kanooh. In eerste instantie dacht ik dat het weer een vertegenwoordiger was van een commer… Begonnen door Tom Harding |
2 |
14 Aug 2015 Antwoord van Sportdienst Aarschot |
belijning kunstgrasveldencollega's, Ik ben op zoek naar info over belijning op kunstgrasvelden: Welke belijningen (sportdisciplines) mogen samen op één veld? We… Begonnen door Tom Vandebroek |
1 |
4 Aug 2015 Antwoord van Lien Van Belle |
Onderhoud kuntgrasveld: zelf doen of via een onderhoudscontractHallo iedereen, Wemmel zal binnenkort een kunstgras rijker zijn. Oorspronkelijk gingen we als gemeente zelf instaan voor het onderhoud, w… Begonnen door Amandine Vanvossel |
0 | 13 Jul 2015 |
UITPASCollega's In 2016 stapt de stad Ninove mee in de UITPAS. Wij hebben geen idee hoe op dit ogenblik het puntensysteem gewaardeerd wordt. Kunn… Begonnen door Veerle De Clercq |
8 |
7 Jul 2015 Antwoord van David Nassen |
ideale afmetingen haksel Finse pisteHeeft iemand een technische beschrijving van het haksel dat gebruikt wordt voor Finse pistes? Vooral de afmetingen van de houtsnippers inte… Begonnen door Rudy Loos |
4 |
7 Jul 2015 Antwoord van David Nassen |
dringend gezocht sportpromotorHoi Collega's, Ik ben voor de maanden juni - juli en augustus dringend opzoek naar een sportpromotor voor 19u/week (parttime). Moesten jull… Begonnen door Pascal Declerck |
0 | 14 Apr 2015 |
op zoek naar deskundige begeleidingCollega’s, De gemeente Berlaar is op zoek naar deskundige begeleiding voor een sportbehoefteonderzoek onder de bevolking en de sportinfrast… Begonnen door Peter Vochten |
1 |
7 Apr 2015 Antwoord van Frank Malisse |
regionaal/burensportdienst overleg tussen sportradenHoi, is er iemand die in zijn sportregio/burensportdienst een overleg organiseert tussen sportraden van verschillende gemeenten en mij daa… Begonnen door Tom Harding |
2 |
1 Apr 2015 Antwoord van Frank Malisse |
samenwerking: forum voor sportverenigingenBeste, Met onze sportregio willen wij in het kader van samenwerking tussen sportverenigingen een forum creëren, een beetje zoals dit isb-f… Begonnen door Bart Mullie |
4 |
26 Mrt 2015 Antwoord van Frank Malisse |
ondervloer voor judomattenCollega's, Deze keer geen vraag maar een tip. Ik kreeg deze links doorgestuurd van onze judoclub. https://www.youtube.com/watch?feature=… Begonnen door Dirk Verbeeck |
0 | 25 Mrt 2015 |
© 2025 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.
Verzorgd door