Diensthoofden sport/sportfunctionarissen forum (410)

← Terug naar Diensthoofden sport/sportfunctionarissen
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

doorrijden van officiële wielerwedstrijden tegen betaling?

Dag collega's, Op vraag van het college een rondvraag of er gemeenten zijn waar er een vaste vergoeding wordt aangerekend bij het doorrijd…

Begonnen door Wim Huygen

8 18 Aug 2015
Antwoord van Wim Huygen

Kanooh websites? Dienstverlening?

Hey iedereen, ik krijg hier mails van een firma Kanooh. In eerste instantie dacht ik dat het weer een vertegenwoordiger was van een commer…

Begonnen door Tom Harding

2 14 Aug 2015
Antwoord van Sportdienst Aarschot

belijning kunstgrasvelden

collega's, Ik ben op zoek naar info over belijning op kunstgrasvelden:   Welke belijningen (sportdisciplines) mogen samen op één veld? We…

Begonnen door Tom Vandebroek

1 4 Aug 2015
Antwoord van Lien Van Belle

Onderhoud kuntgrasveld: zelf doen of via een onderhoudscontract

Hallo iedereen, Wemmel zal binnenkort een kunstgras rijker zijn. Oorspronkelijk gingen we als gemeente zelf instaan voor het onderhoud, w…

Begonnen door Amandine Vanvossel

0 13 Jul 2015

UITPAS

Collega's In 2016 stapt de stad Ninove mee in de UITPAS. Wij hebben geen idee hoe op dit ogenblik het puntensysteem gewaardeerd wordt. Kunn…

Begonnen door Veerle De Clercq

8 7 Jul 2015
Antwoord van David Nassen

ideale afmetingen haksel Finse piste

Heeft iemand een technische beschrijving van het haksel dat gebruikt wordt voor Finse pistes? Vooral de afmetingen van de houtsnippers inte…

Begonnen door Rudy Loos

4 7 Jul 2015
Antwoord van David Nassen

dringend gezocht sportpromotor

Hoi Collega's, Ik ben voor de maanden juni - juli en augustus dringend opzoek naar een sportpromotor voor 19u/week (parttime). Moesten jull…

Begonnen door Pascal Declerck

0 14 Apr 2015

op zoek naar deskundige begeleiding

Collega’s, De gemeente Berlaar is op zoek naar deskundige begeleiding voor een sportbehoefteonderzoek onder de bevolking en de sportinfrast…

Begonnen door Peter Vochten

1 7 Apr 2015
Antwoord van Frank Malisse

regionaal/burensportdienst overleg tussen sportraden

Hoi, is er iemand die in zijn sportregio/burensportdienst een overleg organiseert tussen sportraden van verschillende gemeenten en mij daa…

Begonnen door Tom Harding

2 1 Apr 2015

samenwerking: forum voor sportverenigingen

Beste, Met onze sportregio willen wij in het kader van samenwerking tussen sportverenigingen een forum creëren, een beetje zoals dit isb-f…

Begonnen door Bart Mullie

4 26 Mrt 2015

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden