Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Tentoonstelling Spirit of SportCollega's, Heeft er iemand deze tentoonstelling van Panathlon al eens gebruikt of opgesteld of ken je iemand die dit reeds gedaan heeft? Wi… Begonnen door Anouk Doggen |
1 |
19 Mrt 2012 Antwoord van Valerie Van Hauwaert |
concessie cafetaria sporthalHallo, Wat zijn zoal de voorwaarden van een concessie voor de cafetaria in jullie sporthal of zwembad? Bij ons loopt namelijk de concessie… Begonnen door Wouter Heeren |
2 |
16 Mrt 2012 Antwoord van Martine Vandenbogaerde |
gebruik van kleedkamers in sporthal door voetbalploegen:voetbalschoenen uit : ja of neen?sedert enige maanden, kan de lokale voetbalclub gebruik maken van onze kleedkamers met douches in onze nieuwe sporthal. We stellen vast dat… Begonnen door Francine Broos |
13 |
14 Mrt 2012 Antwoord van Frank Malisse |
CongresHoe...het congresdiner is volzet??? Waar moet ik dan gaan eten? Begonnen door Ludo Boonen |
2 |
8 Mrt 2012 Antwoord van Ludo Boonen |
Overkoepelende dientsten Vrije TijdDe laatste tijd is de trend meer en meer om diensten uit de sector vrije tijd (sport - cultuur - jeugd ...) samen te voeten en een overkoep… Begonnen door Herman De Braekeleer |
16 |
7 Mrt 2012 Antwoord van Dirk De Backer |
subsidiereglement organisatiecomité'sHallo! Ik wil werk maken van een subsidiereglement voor organisatiecomité's (koersen, loopwedstrijden, ...). Hebben jullie hier voorbeelden… Begonnen door Linde Parasie |
5 | 24 Feb 2012 |
tenniterreinen gemeentelijk én in concessie in dezelfde tennishal// tarificatieCollega's, Destelbergen plaatst een tennishal met 3 terreinen, en wij zijn op zoek naar gemeentes die net als ons, een deel in concessie ge… Begonnen door nathalie Van osselaer |
0 | 21 Feb 2012 |
sportraad en volmacht op rekening sportraadgraag jullie mening of de schepen voor sport een volmacht kan/moet hebben op de rekening van de sportraad? bedankt alvast! Begonnen door Ronny Cos |
8 |
9 Feb 2012 Antwoord van Tom Harding |
Deadlines artikels infokrant?Hoi, in Lubbeek hebben we een algemeen infokrantje voor de burger. Dit verschijnt tweemaandelijks (vroeger maandelijks). Ik moet mijn tekst… Begonnen door Tom Harding |
14 |
7 Feb 2012 Antwoord van Guy De Wachter |
PERSBERICHT KABINET PHILIPPE MUYTERSBRUSSEL – 3 februari 2012 Focus op breedtesport in nieuw decreet lokaal sportbeleid Op voorstel van Vlaams minister van Sport Philippe… Begonnen door Roel Van Caenegem |
1 |
7 Feb 2012 Antwoord van Bert Remmerie |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door