Vragen/berichten van Anouk Lebrun (16)

vragen/berichten waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag LaureWij zijn net bezig met een bestek voor de uitbesteding van onze sportkampen…"

Anouk Lebrun heeft 26 Aug 2019 gereageerd op Werken met vaste partner voor sportkampen?

1 26 Aug 2019
Antwoord van Anouk Lebrun

"Beste Marjan,Ik lees hieronder dat jullie (welke gemeente?) enkele jaren geleden zoc…"

Anouk Lebrun heeft 18 Mrt 2019 gereageerd op Organsaties die sportkamp-paketten aanbieden

15 18 Mrt 2019
Antwoord van Marjan Van Ingelgem

"Beste Annelies,Ik lees dat jullie (Berlare) enkele jaren geleden zochten naar een ex…"

Anouk Lebrun heeft 18 Mrt 2019 gereageerd op Organsaties die sportkamp-paketten aanbieden

15 18 Mrt 2019
Antwoord van Marjan Van Ingelgem

"Beste Mieke,Ik lees hieronder dat jullie (welke gemeente?) voor de organisatie van s…"

Anouk Lebrun heeft 18 Mrt 2019 gereageerd op Organsaties die sportkamp-paketten aanbieden

15 18 Mrt 2019
Antwoord van Marjan Van Ingelgem

"Beste Lieve,Ik lees hieronder dat jullie (Landen) voor de organisatie van sportkampe…"

Anouk Lebrun heeft 18 Mrt 2019 gereageerd op Organsaties die sportkamp-paketten aanbieden

15 18 Mrt 2019
Antwoord van Marjan Van Ingelgem

"Dag Tom,Ik lees hieronder dat jullie (Lubbeek) voor de organisatie van sportkampen s…"

Anouk Lebrun heeft 18 Mrt 2019 gereageerd op Organsaties die sportkamp-paketten aanbieden

15 18 Mrt 2019
Antwoord van Marjan Van Ingelgem

"Beste Anne-Laure,Ik lees hieronder dat jullie (Middelkerke) voor de organisatie van…"

Anouk Lebrun heeft 18 Mrt 2019 gereageerd op Organsaties die sportkamp-paketten aanbieden

15 18 Mrt 2019
Antwoord van Marjan Van Ingelgem

"Dag Fabian,Dank u wel voor jouw antwoord!Heb je van Eagle / Merkator de volgende geg…"

Anouk Lebrun heeft 11 Jan 2019 gereageerd op Software/programma/pakket voor beheer van evenementen

3 11 Jan 2019
Antwoord van Fabian Buysrogge

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden