Berlare- Wie werkt er samen met externe organisaties, die lesgevers en en eventueel themamateriaal leveren, om sportkampen aan te bieden. Met welke firma werken jullie? Wat zijn jullie bevindingen?

Bedankt om jullie ervaringen te delen.

Annelies

Weergaven: 1028

Reacties op vraag/bericht

Wij werkten reeds met IdeeKids en V-formation voor kleuterkampen. Enkele jaren geleden eveneens nog enkele kampen gedaan voor lager onderwijs bij IdeeKids.

Over beiden in 't algemeen tevreden.

Ik je de verschillen tussen beiden meer in detail bezorgen. Indien je dit wenst kan je mij een mailtje zenden met je specifiekere vragen: annelaure.proot@middelkerke.be.

 

We zoeken altijd eerst zelf naar monitoren, maar voor onze halve dag kleuterkampen is dit bijna onbegonnen werk geworden. Daarom dat ik de opties eens wil bekijken.

Jelle Verdoodt zei:

Annelies,

Zijn jullie specifiek op zoek naar externe organisaties of willen jullie zelf ook op zoek naar lesgevers?


Sportieve groeten,

Jelle

wij hebben reeds ervaring met Ideekids, Tsjaka en gaan dit jaar in zee met V-formations

als je wil kan ik je een vergelijkende nota doorsturen via mail, laat maar weten

Momenteel zijn wij ook aan het onderzoeken om onze sportkampen door externen te laten organiseren. Heb jij al veel informatie ontvangen van andere gemeentes, organisaties? Ik heb van V-formation vele reacties gekregen.

dag Annelies, wij (sportdienst Landen) werken samen met Sporta. Wel bieden we naast reguliere sportkampen ook nog rollerskate, combinatie taal/sport, dans  en circus aan. Sporta regelt alle inschrijvingen, maar er wordt enkel gefactureerd voor datgene waar zij lesgevers voor leveren. Voor overige sportkampen wordt er door de organisatie een factuur opgemaakt (lesgever en materiaal inbegrepen!). Dus inschrijvingen en betalingen worden door Sporta opgevolgd en ook opmaak van de fiscale attesten. Er is een vaste prijs per kind zonder bijkomende kosten. Dus je kan naar een nuloperatie gaan indien je de prijs bijkomende kampen break even kan houden. De moeilijkste groep is wel de 10/14jarigen, niet simpel om een aantrekkelijk aanbod samen te stellen waarvan de kosten haalbaar zijn :)

mvg Lieve Joseph

Hoi Annelies,

 

in Lubbeek werken we samen met sporty (http://www.sportyvzw.be/) en zijn daar wel tevreden over. Ze organiseren onze naschoolse sport en onze kleuterkampen. Zelfde verhaal als bij jullie denk ik. Voor een hele dag vind je monitoren maar een halve dag is moeilijk. We zijn wel tevreden want die doen de volledige organisatie (zoeken lesgevers, opstellen programma, materiaal,...) zodanig dat wij enkel het inschrijvingsgeld ontvangen en hen uitbetalen. Ik zal u een offerte van hen bezorgen. Ze zitten niet alleen in onze regio, zitten ook in Limburg maar Oost-Vlaanderen weet ik natuurlijk niet.

 

Recent krijg ik mailing van amitahba http://www.amitabha.be/ die zouden ook naschoolse sport en kampen aanbieden.

 

Algemene bedenking; het valt me op hoeveel van die organisaties er zijn... Moest je er nog eentje nodig hebben, steek je licht eens op bij Ronny Cos in Duffel, die werkt ook met zo een samen die hier boven nog niet vernoemd is.

 

grts,

 

Tom

 

 

 

Beste Anne-Laure,

Ik lees hieronder dat jullie (Middelkerke) voor de organisatie van sportkampen samenwerken met IdeeKids en V-formation. Hebben jullie voor de aanstelling van een partner/organisator een gunningsdossier of bestek opgemaakt?

Sportieve groeten,
Anouk Lebrun

Sportpromotor Zaventem (sport@zaventem.be)


Anne-Laure Proot zei:

Wij werkten reeds met IdeeKids en V-formation voor kleuterkampen. Enkele jaren geleden eveneens nog enkele kampen gedaan voor lager onderwijs bij IdeeKids.

Over beiden in 't algemeen tevreden.

Ik je de verschillen tussen beiden meer in detail bezorgen. Indien je dit wenst kan je mij een mailtje zenden met je specifiekere vragen: annelaure.proot@middelkerke.be.

 

Dag Tom,

Ik lees hieronder dat jullie (Lubbeek) voor de organisatie van sportkampen samenwerken met Sporty. Hebben jullie voor de aanstelling van een partner/organisator een gunningsdossier of bestek opgemaakt?

Groetjes,
Anouk

Tom Harding zei:

Hoi Annelies,

 

in Lubbeek werken we samen met sporty (http://www.sportyvzw.be/) en zijn daar wel tevreden over. Ze organiseren onze naschoolse sport en onze kleuterkampen. Zelfde verhaal als bij jullie denk ik. Voor een hele dag vind je monitoren maar een halve dag is moeilijk. We zijn wel tevreden want die doen de volledige organisatie (zoeken lesgevers, opstellen programma, materiaal,...) zodanig dat wij enkel het inschrijvingsgeld ontvangen en hen uitbetalen. Ik zal u een offerte van hen bezorgen. Ze zitten niet alleen in onze regio, zitten ook in Limburg maar Oost-Vlaanderen weet ik natuurlijk niet.

 

Recent krijg ik mailing van amitahba http://www.amitabha.be/ die zouden ook naschoolse sport en kampen aanbieden.

 

Algemene bedenking; het valt me op hoeveel van die organisaties er zijn... Moest je er nog eentje nodig hebben, steek je licht eens op bij Ronny Cos in Duffel, die werkt ook met zo een samen die hier boven nog niet vernoemd is.

 

grts,

 

Tom

 

 

 

Beste Lieve,

Ik lees hieronder dat jullie (Landen) voor de organisatie van sportkampen samenwerken met Sporta. Hebben jullie voor de aanstelling van een partner/organisator een gunningsdossier of bestek opgemaakt?

Sportieve groeten,
Anouk Lebrun

Sportpromotor Zaventem (sport@zaventem.be)

Lieve Joseph zei:

dag Annelies, wij (sportdienst Landen) werken samen met Sporta. Wel bieden we naast reguliere sportkampen ook nog rollerskate, combinatie taal/sport, dans  en circus aan. Sporta regelt alle inschrijvingen, maar er wordt enkel gefactureerd voor datgene waar zij lesgevers voor leveren. Voor overige sportkampen wordt er door de organisatie een factuur opgemaakt (lesgever en materiaal inbegrepen!). Dus inschrijvingen en betalingen worden door Sporta opgevolgd en ook opmaak van de fiscale attesten. Er is een vaste prijs per kind zonder bijkomende kosten. Dus je kan naar een nuloperatie gaan indien je de prijs bijkomende kampen break even kan houden. De moeilijkste groep is wel de 10/14jarigen, niet simpel om een aantrekkelijk aanbod samen te stellen waarvan de kosten haalbaar zijn :)

mvg Lieve Joseph

Beste Mieke,

Ik lees hieronder dat jullie (welke gemeente?) voor de organisatie van sportkampen samenwerken met IdeeKids en V-formation. Hebben jullie voor de aanstelling van een partner/organisator een gunningsdossier of bestek opgemaakt?

Ik heb daarnaast wel interesse in je vergelijkende nota.

Sportieve groeten,
Anouk Lebrun

Sportpromotor Zaventem (sport@zaventem.be)

Mieke Vandemeulebroeke zei:

wij hebben reeds ervaring met Ideekids, Tsjaka en gaan dit jaar in zee met V-formations

als je wil kan ik je een vergelijkende nota doorsturen via mail, laat maar weten

Beste Annelies,

Ik lees dat jullie (Berlare) enkele jaren geleden zochten naar een externe partner voor de organisatie van sportkampen. Met welke partner werken jullie ondertussen samen? Hebben jullie voor de aanstelling van een partner/organisator een gunningsdossier of bestek opgemaakt?

Sportieve groeten,
Anouk Lebrun

Sportpromotor Zaventem (sport@zaventem.be)

Beste Marjan,

Ik lees hieronder dat jullie (welke gemeente?) enkele jaren geleden zochten naar een externe partner voor de organisatie van sportkampen. Met welke partner werken jullie ondertussen samen? Hebben jullie voor de aanstelling van een partner/organisator een gunningsdossier of bestek opgemaakt?

Sportieve groeten,
Anouk Lebrun

Sportpromotor Zaventem (sport@zaventem.be)



Marjan Van Ingelgem zei:

Momenteel zijn wij ook aan het onderzoeken om onze sportkampen door externen te laten organiseren. Heb jij al veel informatie ontvangen van andere gemeentes, organisaties? Ik heb van V-formation vele reacties gekregen.

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden