Sportpromotoren forum (105)

← Terug naar Sportpromotoren
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Initator curvebowls gezocht voor seniorensportdag 7/10/2014

Beste, Op 7/10/14 organiseert de sportdienst van Sint-Amands een seniorensportdag. Onze vaste lesgever voor curvebowls is dit jaar belet en…

Begonnen door Joris De keersmaecker

0 11 Sept 2014

nieuwe innovatieve racket sport

Beste Sport promotoren, Ik wil jullie graag een nieuwe racket sport voorstellen die ideaal is voor het gebruik binnen een sportdienst. Wack…

Begonnen door Marc Sarens

0 18 Aug 2014

fietsschool-lessen

Wij zouden ism Ocmw een fietsschool -lessen willen aanbieden. De vraag komt momenteel vooral van de mensen van het Lokaal Opvang Initiatief…

Begonnen door Bart De Smedt

1 28 Feb 2014
Antwoord van Annabel Gunst

Nordic Walking

Collega's, Vanuit de sportdienst van Herent gaan we na de paasvakantie enkele sessies Nordic Walking aanbieden. We zijn nog op zoek naar po…

Begonnen door Mathias Vanhove

1 6 Feb 2014
Antwoord van Dirk De Backer

Sportkampen onlin met Syx

Hallo,   de gemeente Kapellen wenst in de toekomst online in te schrijven voor haar sportkampen.   > Wij werken momenteel met Syx. Is er…

Begonnen door Wilfried Marien

5 2 Dec 2013
Antwoord van Jan Decru - Syx Automations

xco

kan iemand me verder helpen met het zoeken naar xco lesgevers en materiaal? mijn sportdames vragen me constant om dit te organiseren maar v…

Begonnen door Wouter Heeren

7 12 Nov 2013
Antwoord van Frank Missoul

Behoefteonderzoek naar sportaanbod voor specifieke doelgroepen

Beste collega's,   De sportdienst van Destelbergen overweegt om een onderzoek te doen bij onze bevolking naar de behoefte aan een aangepast…

Begonnen door Rein Van Goethem

2 11 Okt 2013
Antwoord van Rein Van Goethem

Originele en uitdagende activiteiten voor een sportfeest

Collega's, Stadskriebels is een sportfeest in de Brusselse binnenstad waar de klemtoon ligt op het beoefenen van sporten binnen een stedeli…

Begonnen door Bart Van Den Eeckhaut

1 10 Okt 2013
Antwoord van Marjan Van Ingelgem

betalen van onkosten: cash of factuur?

Hallo, Een vraag gericht aan alle sportdiensten die nog echt gemeentelijk zijn (dus geen AGB, vzw of iets dergelijks). Wij (jeugd- & sp…

Begonnen door Peter Vochten

3 24 Mei 2013
Antwoord van Dirk De Backer

Samenwerking met commercieel fitnesscentra

Hey, We hebben de vraag gehad van een fitnesscentrum om samen te werken. Uiteindelijk is hun doel natuurlijk ledenwerving voor het fitnessc…

Begonnen door Laure Aerts

3 16 Mei 2013
Antwoord van Dirk De Backer

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden