Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Renovatie zwembad kade te ArendonkCollega's, Wij gaan de kade rond het zwembad vernieuwen. Er wordt voorgesteld door de leverancier om een Pro Aqua coating gespoten 100% wat… Begonnen door Linda Swennen |
1 |
30 Mei 2018 Antwoord van Wim Bosschaerts |
Zwemtijd reddersBeste Hoe regelen jullie tijd voor de redders om hen te laten zwemmen in functie van hun conditie? Wanneer zwemmen ze en schakelen jullie e… Begonnen door Stijn Gyselinck |
6 |
24 Apr 2018 Antwoord van Veerle De Clercq |
breedte zwembanenCollega's, er zijn verschillende zwembaden die hun zwembad tijdens het schoolzwemmen anders indelen: bv een zwembad met 6 officiële banen,… Begonnen door Tijs Robbens |
2 |
27 Mrt 2018 Antwoord van Jo Janssens |
bestek whirlpoolsBeste collega's, Kan iemand mij helpen aan een bestek voor het vernieuwen/ vervangen van whirlpools of borrelbaden? Dit is vrij dringend :… Begonnen door Katrijn Titeca |
0 | 13 Mrt 2018 |
Marc Supeley, diensthoofd Zwembaden Koksijde AGB en gemeentelijk Strandbad.Collega's, Dit jaar zal een sollicitatie uitgeschreven worden voor mijn vervanging als diensthoofd Zwembaden Koksijde. Onder mijn dienst… Begonnen door marc supeley |
3 |
9 Mrt 2018 Antwoord van marc supeley |
onderzoek staat van gebouw en installatiesCollega's, Ik zou graag mijn (toekomstig) stadsbestuur willen overtuigen om op de meerjarenplanning de bouw van een nieuw zwembad te plaat… Begonnen door Tijs Robbens |
1 |
20 Feb 2018 Antwoord van Bert Thijs |
wedstrijd IJsberen - zwembadbezoekCollega's, zijn er zwembaden waar, zoals bij ons, jaarlijks een wedstrijd doorgaat voor ijsberen in een open waterplas, en daarbij gebruik… Begonnen door Tijs Robbens |
0 | 15 Feb 2018 |
Waterballet8 april 1978 is het Bornemse zwembad geopend met een mooi optreden van een waterballet.8 april 2018 zijn we dus 40 jaar open en we willen d… Begonnen door Marc Vlogaert |
4 |
4 Feb 2018 Antwoord van Katrien Vandessel |
luizenCollega's, Wat als er kinderen met luizen zitten? Kunnen ze deelnemen aan de zwemles? Met of zonder badmuts of helemaal niet? Welke afsprak… Begonnen door Sieska Avijn |
4 |
2 Feb 2018 Antwoord van Tijs Robbens |
Zwemtijd beperkenCollega's Ons zwembad bestaat uit een sport- en recreatiegedeelte. Dat laatste bestaat uit een glijbaan, golfslagbad, wildwaterkreek, recre… Begonnen door Andrès Van de Weghe |
2 |
1 Feb 2018 Antwoord van Andrès Van de Weghe |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door