Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Privé-zwemlessenCollega's Wij worden de laatste tijd meer en meer geconfronteerd met privé zwemlessen. Vooral op woensdagnamiddag en zaterdagvoormiddag zi… Begonnen door Verroken Jens |
7 |
2 Feb 2017 Antwoord van Stijn Gyselinck |
meerdere talen gebruiken in het zwembadCollega's, wie van jullie, uit het Vlaamse Gewest, gebruikt andere talen in z'n zwembad? Ik bedoel dan specifiek om bv het intern reglemen… Begonnen door Tijs Robbens |
8 |
17 Jan 2017 Antwoord van Tijs Robbens |
personeelsformatie / organogram recreatieve (familie) zwembadenCollega's Ons zwembad beschikt over een 25m-bad, een wildwaterbaan, een klein golfslagbad, een klein recreatiebad en een kleuterbad. We m… Begonnen door Veerle De Clercq |
2 |
13 Jan 2017 Antwoord van Andrès Van de Weghe |
onderhoudsfirma TFPCollega's, Is er iemand die werkt met de firma TFP wat onderhoud betreft. Nu heb ik vorige week deze firma over de vloer gekregen ivm het… Begonnen door Ellen Van Driessche |
2 |
29 Nov 2016 Antwoord van Siska George |
beweegbare bodemCollega's, Onze beweegbare bodem is van Variopool. Zijn er nog andere spelers op de markt die herstellingen van beweegbare bodems uitvoere… Begonnen door Ellen Van Driessche |
0 | 25 Okt 2016 |
diploma redder van NederlandCollega's, ik heb een aanvraag gekregen van een student uit Nederland om in het zwembad van Arendonk als student redder te mogen fungeren.… Begonnen door Linda Swennen |
1 |
19 Okt 2016 Antwoord van Hanne Neirynck |
Protocol clubzwemmenCollega's, Hebben jullie een soort protocol of gebruikersovereenkomst lopen met clubs cfr schoolzwemmen (ISB ontwerp) ? Wie doet wat, afspr… Begonnen door Patrick Dobbelaere |
3 |
13 Okt 2016 Antwoord van Patrick Dobbelaere |
Weinig bezoekers op woensdagnamiddag & zaterdag.Hebben nog zwembaden last van de verminderde bezoekers op woensdag & zaterdag. Hoe komt dit? Denken de mensen te snel dat het op die m… Begonnen door Robrecht Vanwynsberghe |
1 |
13 Okt 2016 Antwoord van Linda Swennen |
Dosering natriumthiosulfaat (Antichlor)Collega's, kan er iemand mij met zekerheid zeggen wat de correcte dosering is van natriumthiosulfaat in het zwembad bij overchlorering? Ho… Begonnen door Tijs Robbens |
1 |
13 Okt 2016 Antwoord van Rudy Senten |
monovinBeste via klanten hebben we vernomen overeen mogelijk nieuwe hype om met een zeemeerminnenstaart te gaan zwemmen. Dit is een monovin met da… Begonnen door Liesbeth Smets |
1 |
6 Okt 2016 Antwoord van Tijs Robbens |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door