Beheerders zwembaden forum (283)

← Terug naar Beheerders zwembaden
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

vervangen filters

Collega's, Het zwembad in Arendonk is bijna 35 jaar oud en onze filters zijn aan vervanging toe. Hebben jullie suggesties of goede ervari…

Begonnen door Tom Severijns

5 8 Mrt 2013
Antwoord van Tom Severijns

Privatiseren schoonmaak

Binnen enkele maanden gaan 3 van onze 7 leden van het poetsteam op pensioen.  We maken de afweging tussen vervangen of privatiseren van de…

Begonnen door Marc Vlogaert

2 27 Feb 2013
Antwoord van Katrien Vandessel

Discozwemmen

Collega's, Wij plannen binnenkort een disco-avond in het zwembad. Ik vroeg me af of er bepaalde reglementen zijn waarmee rekening moet geho…

Begonnen door Anouk Doggen

5 15 Feb 2013
Antwoord van Anouk Doggen

EHBO firma's

Collega's, bij welke firma bestellen jullie het materiaal voor de EHBO? De producten die we nu hebben zijn 4 jaar goed, maar wil eens rondh…

Begonnen door Sanne Van de Weyngaert

4 12 Feb 2013
Antwoord van Geert Deldaele

Toegang kinderen met een mentale beperking zonder begeleiding

Beste collega's In ons zwembad is een opa komen zwemmen met zijn autistische kleinzoon. Aan de kassa heeft hij mee betaald en is hij als b…

Begonnen door Veerle De Clercq

2 12 Feb 2013
Antwoord van Wim Bosschaerts

contactgegevens beheerder centerparcs

Kan er mij iemand helpen aan contact gegevens van de beheerder(s) van centerparcs (België of Nederland)?

Begonnen door Tijs Robbens

0 12 Feb 2013

Schoolzwemmen

Beste collega's, Ik vermoed dat wij een van de weinig baden zijn zonder een strikte regeling voor het schoolzwemmen. Ook moeten de redders…

Begonnen door Tijs Robbens

4 12 Feb 2013
Antwoord van Tijs Robbens

Schoolzwemmen: regeling- Recreatex-huurtarief per baan

Beste collega's, Momenteel komen in het Spillebad te Roeselare een 40-tal scholen zwemmen. De aantallen worden bij aankomst opgegeven aan…

Begonnen door Sven Lagae

1 22 Jan 2013
Antwoord van Matthias Declercq

waterdichte schermen voor camerabewaking

Beste collega's, Wij zouden enkele van onze vaste redders-posten willen voorzien van bijkomende camerabewaking. Nu is het blijkbaar niet z…

Begonnen door Tijs Robbens

1 4 Dec 2012
Antwoord van Marc Supeley

Handstofzuigers voor zwembadbodem.

Hoi, momenteel stofzuigen wij onze kleinere baden elke dag met een handstofzuiger, type dompelpomp met filterzakje aan een lange stok. Ech…

Begonnen door Tijs Robbens

7 24 Nov 2012
Antwoord van Marc Supeley

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden