Sorteren op:
vragen/berichten | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
middenkoord in zwembadIn ons zwembad hangt er (al jaren) een middenkoord tussen het ondiepe en het diepe gedeelte. Onlangs was er een discussie tussen de redders… Begonnen door Anouk Doggen |
2 |
16 Mei 2013 Antwoord van Marc Supeley |
schrobmachineBeste collega's wij willen graag een schrobmachine aankopen, graag had ik van jullie geweten welk toestel jullie gebruiken. Wij zijn vooral… Begonnen door Linda Swennen |
3 |
16 Mei 2013 Antwoord van Marc Supeley |
privé aanbieders zwemlessen, aquafitness, ...Beste collega's, Wie zijn de (grote) "spelers" op de markt van de privé zwemlessen (zwemscholen), aquatfitness,...? groetjes, Tom Van… Begonnen door Tom Vandebroek |
2 |
28 Mrt 2013 Antwoord van Tijs Robbens |
SpelmateriaalBeste collega's, wij zijn op zoek naar spelmateriaal om in het weekend van vrijdag 10 en zaterdag 11 mei 2013 te gebruiken. Zijn er onder j… Begonnen door Linda Swennen |
0 | 10 Mrt 2013 |
vervangen filtersCollega's, Het zwembad in Arendonk is bijna 35 jaar oud en onze filters zijn aan vervanging toe. Hebben jullie suggesties of goede ervari… Begonnen door Tom Severijns |
5 |
8 Mrt 2013 Antwoord van Tom Severijns |
Privatiseren schoonmaakBinnen enkele maanden gaan 3 van onze 7 leden van het poetsteam op pensioen. We maken de afweging tussen vervangen of privatiseren van de… Begonnen door Marc Vlogaert |
2 |
27 Feb 2013 Antwoord van Katrien Vandessel |
DiscozwemmenCollega's, Wij plannen binnenkort een disco-avond in het zwembad. Ik vroeg me af of er bepaalde reglementen zijn waarmee rekening moet geho… Begonnen door Anouk Doggen |
5 |
15 Feb 2013 Antwoord van Anouk Doggen |
EHBO firma'sCollega's, bij welke firma bestellen jullie het materiaal voor de EHBO? De producten die we nu hebben zijn 4 jaar goed, maar wil eens rondh… Begonnen door Sanne Van de Weyngaert |
4 |
12 Feb 2013 Antwoord van Geert Deldaele |
Toegang kinderen met een mentale beperking zonder begeleidingBeste collega's In ons zwembad is een opa komen zwemmen met zijn autistische kleinzoon. Aan de kassa heeft hij mee betaald en is hij als b… Begonnen door Veerle De Clercq |
2 |
12 Feb 2013 Antwoord van Wim Bosschaerts |
contactgegevens beheerder centerparcsKan er mij iemand helpen aan contact gegevens van de beheerder(s) van centerparcs (België of Nederland)? Begonnen door Tijs Robbens |
0 | 12 Feb 2013 |
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door