Collega's,

Mijn Schepen wenst de mogelijkheid te onderzoeken om de boogschieters toe te laten in de sporthal om tijdens de winterperioden te kunnen trainen.

Zelf vind ik dit ifv de alg veiligheid geen goed idee.

Zijn er sporthallen waarin het boogschieten reeds aanwezig is (in de zaal, geen afzonderlijke zaal) en welke modaliteiten gelden er op dat ogenblik?

Weergaven: 187

Reacties op vraag/bericht

Wij hebben het al gedaan op de 3e unit in een klassieke sporthal met 3 units. De units zijn door een gordijn gescheiden dus niemand kan langs de kant van de roos van unit 2 naar unit 3 en de boogschutters hebben achter de rozen beschermmateriaal gezet. Aangezien je enkel van U2 naar U3 kon langs achter (langs de kant van de schutters) zag ik geen problemen ifv veiligheid.

Dag Wim

Wij hebben dit in onze sporthal in Vlimmmeren. Naar veiligheid geen probleem enkel bekijken hoe je de rozen laat uitvoeren want bij het uitrekken van de pijlen kan je stro (?) hebben telkens op de sportvloer. Je kan de 'klassieke' rozen ook vervangen door een soort piepschuim.

Je springt maar eens binnen

Ief

Dag Wim

Wij hebben enkel ervaring met een eenmalig tornooi boogschieten. Toen was de zaal enkel door hen gereserveerd.

Groeten

Jordi 

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden