Wie heeft er ervaringen met het plaatsen van publiciteitsborden of reclamepanelen in sporthal/voetbalstadion. Wat zijn gangbare prijzen, moet er een openbare aanbesteding gebeuren, etc... Ervaringen hiermee zijn welkom.

Weergaven: 617

Reacties op vraag/bericht

Wij hebben wel een reglement rond het ophangen van reclameborden en de prijs die wordt betaald om deze op te hangen. Is dat voor jou nuttig? Laat nog iets weten. Dan bezorg ik deze.

Alle informatie is welkom. Je mag ze mij opsturen naar sport@liedekerke.be 

Alvast bedankt,

Jordi Cooman zei:

Wij hebben wel een reglement rond het ophangen van reclameborden en de prijs die wordt betaald om deze op te hangen. Is dat voor jou nuttig? Laat nog iets weten. Dan bezorg ik deze.

Jordi,

 

Als je wil mag je deze info ook eens doorsturen naar sport@deborre.be. Zou geweldig zijn!

Merci alvast
 
Jordi Cooman zei:

Wij hebben wel een reglement rond het ophangen van reclameborden en de prijs die wordt betaald om deze op te hangen. Is dat voor jou nuttig? Laat nog iets weten. Dan bezorg ik deze.

Kan de info ook doorgestuurd worden sportdienst@kortenaken.be?

 

alvast bedankt Jordi!

 

 

Onze gemeente heeft een overeenkomst met BMG-media (www.bmgmedia.be). Zij regelen alles en de gemeente factureert per reclamebord aan BMG. Elke partij is tevreden met deze formule.

wij hebben al vele jaren een reglement inzake reclameborden. We laten de inkomsten echter volledig over aan de clubs. Die mogen 'uniforme' borden in de sporthal ophangen op de plaatsen die wij toewijzen. De prijzen die zij vragen bepalen zij zelf.

Frank,

kan je me jullie reglement een keer bezorgen? sportdienst@kortenaken.be

alvast bedankt.

 

 

Frank, Jordi,

Willen jullie het rglement en de tarieven voor de reclame panelen ook aan mij bezorgen: nathalie.deroeck@apbsport.provant.be.

Bedankt!

 

 

 

 

Dag collega's

Hierbij vinden jullie ons reglement voor sponsorborden in onze sporthallen.

Veel groetjes

Bijlagen:

Hallo,

De gemeenten die de mogelijkheid bieden vaste publiciteitsborden te plaatsen, welke vergoeding wordt daarvoor gevraagd aan de sportvereniging? Bedankt

Dag Jasmine

Sinds dit jaar wordt er in de Damse sporthallen geen retributie meer aangerekend voor het plaatsen van vaste publiciteitsborden.

gr Jordi

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden