Welke gemeente heeft er ervaring met het plaatsen van een drankautomaat in de inkomhal van de sporthal door de cafetaria-uitbater ?
Wij in Schoten hebben daar wel wat vragen bij.
Welke vergoeding wordt hiervoor gevraagd ?
Wordt het sporthalpersoneel hierdoor niet extra belast (opkuis, problemen met wisselgeld of defect toestel, ...) ?
... ?
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Tags:
bij ons heeft de uitbater 2 automaten staan; hij zorgt zelf voor opvullen ervan; wij plaatsten 2 vuilbakjes (pmd + rest) naast de automaten en zorgen voor het leegmaken er van.
er wordt geen vergoeding gevraagd.
Dag Johan,
in onze sporthal werd een drank- en snoepautomaat (=wafels e.d.) geplaatst door de uitbater van de cafetaria die ook belast is met het onderhoud van de toestellen en zich hiervoor moet verzekeren.
We ervaren weinig tot geen extra belasting, integendeel, het wordt ervaren als een extra service. Wanneer er vragen of problemen zijn, worden mensen echt rechtstreeks naar de cafetaria gestuurd. Ook in andere sporthallen hebben we dit staan en ook daar ervaren we weinig problemen.
Er wordt geen bijkomende vergoeding gevraagd, dit zit mee in het pakket van de uitbating van de cafetaria.
Groeten,
Wendy Mortelmans
bij ons staat een drankautomaat van de cafetaria, de uitbater staat in voor het vullen, onderhoud,...
er wordt geen extra vergoeding voor gevraagd;
bezoekers beschouwen dit als een meerwaarde en wij ondervinden geen extra belasting, behalve nu en dan eens wat geld wisselen.
Hoi Johan,
Wij hebben ook automaten staan in onze sporthal. De uitbater is verantwoordelijk voor deze automaten. Wij vragen geen vergoeding. Is opgenomen in zijn contract.
Bij problemen verwijzen wij altijd door naar de cafetaria.
groeten
Dirk
R.I.P. Beerschot... harde tijden voor jou ;-)
© 2024 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid. Verzorgd door