De nieuwe rechtspositieregeling bepaalt de richtlijnen mbt tot recuperatie en opname van gepresteerde meer-uren. Bepaalde uren moeten opgenomen worden binnen de 4 maanden.

Om die reden is ons tikkloksysteem (X-tremis) helemaal niet meer gebruiksvriendelijk omdat het geen dagrooster-correcties voor onze zaalwachters toelaat. 

Gebruiken jullie een tikkloksysteem dat wel gemakkelijk dagroostercorrecties toelaat?

Ik neem aan dat dit niet enkel voor sportdiensten maar evenzeer voor bijv. poetsploegen van OCMW's en dergelijke nuttig kan zijn.

Alle info is welkom.

 

Weergaven: 381

Reacties op vraag/bericht

Hey Evelien

Wij gebruiken captor. Kan alles wat ik vraag, maar niet geweldig gebruiksvriendelijk.

Gtn

Helena

Beste Eveline,

 

Wij gebruiken Captor, maar enkel voor de registratie van de uren, meer niks. De rest wordt door mij via een automatische excel bijgehouden (overuren en verlof). Dit wordt 2-wekelijks doorgestuurd. Ik ben altijd geïnteresseerd te horen of er gebruiksvriendelijker systemen bestaan.

 

Vriendelijke groeten,

Griet.

Wij hebben tot op heden niets en doen dit met excel wat regelmatig voor fouten zorgt. Alle info is ook bij ons welkom.

 

 

Eveline,

onze gemeente gebruikt timeweb (http://www.easypay-group.com/EASYTIME/nl_BE/our_products/TIMEWEB/)

bij aanpassingen uurrooster toezichters geef ik dat door aan personeelsdienst en zij kunnen direct aanpassen.

groet

Hoi Eveline,

wij gebruiken ook captor en ik heb de mogelijkheid om eventuele correcties aan te brengen

dat lukt vrij vlot, heb geen klagen

groetjes

Mieke

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden