Beste,

Wegens het afschaffen van onze eigen gemeentelijke autobus heeft het schepencollege mij als MAT-verantwoordelijke voor de cluster vrije tijd gevraagd om een algemene prijsofferte op te vragen voor busvervoer gedurende een heel werkjaar (september - augustus). Dit in de hoop een voordelig tarief te kunnen bekomen.

Het betreft hier echter diverse soorten busverplaatsingen van jeugddienst, cultuurdienst, sportdienst, seniorenraad, bibliotheek en ook van het OCMW of gemeentebestuur zelf.

Bij sommige verplaatsingen is er enkel een verplaatsing 's morgens en 's avonds (bijvoorbeeld daguitstap tijdens speelpleinwerking of bij grote verplaatsing tijdens een sportkamp).

Soms zijn het ook kortere verplaatsingen waarbij de bus overdag enkele keren over en weer moet rijden over kortere afstanden (bijvoorbeeld voor bibliotheekbezoeken van de scholen per klas of per graad) of van de scholen naar de sporthal en terug tijdens schoolsportdagen.

De verplaatsingen hebben ook niet altijd een bepaalde regelmaat. Ook zijn sommige reizen nu nog niet allemaal gekend en kunnen er in de loop van het jaar nog bijkomen.

Heeft er een collega al een dergelijk prijsofferte moeten aanvragen?

Hoe heeft men dit dan aangepakt? Welke wettelijke bepalingen worden er best ook vermeld: vb. kwaliteit bus, max. ouderdom bus, ....?

Bedankt,

Joris De keersmaecker

Sportfunctionaris Sint-Amands

Weergaven: 89

Reacties op vraag/bericht

Ik heb dat, ik zal u iets mailen...

Beste Tom,

Alvast bedankt.

Je kan dit mailen naar: sportdienst@sint-amands.be

Groeten, Joris

Effe in verlof geweest, vandaar late reactie. Zie bijlage

Bijlagen:

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden