Weet er iemand van jullie leuke sportkampen om te geven aan kinderen van de lagere school, wij op de sportdienst werken nu al samen met plaatselijke verenigingen. Nu ben ik op zoek naar nieuwe en frisse ideeën.

Weergaven: 332

Reacties op vraag/bericht

Hey Mathias,

wij doen een mountainbike-kamp met eigen lesgevers en zijn nu aan't onderzoeken om een aantal kampen ook volledig uit te besteden. Binnenkort gaan we hier bestek voor uitschrijven. er zijn wel een aantal firma's in Vlaanderen die dit doen.

grts,

Tom

sportdienst Lubbeek

Beste Mathias

In Bonheiden zijn  de dansstages, surf- en avonturenkampen toppers maar ook play with clay (boetseren met klei), crea (knutselen) en mini-chef (koken) in combinatie met omnisport zijn ook heel erg in trek.

Grts

Petra

Dag Mathias,

 

Dit is de link naar onze Brochure vakantietoppers waar al onze sport en jeugdactiviteiten in vermeld staan voor Herfst en Kerst.

Hopelijk vind je wat ideeën.

http://www.beveren.be/sites/default/files/Vakantietoppers_HERFST_KE...

 

Groeten

Dirk

Hey Mathias

Als ex-sportkotter in Leuven volg ik het ISB-forum om wat bij te blijven met wat er reilt en zeilt in de het gemeentelijke sportmidden. 

Sinds dit jaar heb ik met enkele collega's een nieuwe vzw opgericht (Woodkid). Het doel van onze organisatie is om kinderen weer actief te laten buitenspelen en hen de natuur te laten ontdekken. Wij organiseren avonturenkampen in de schoolvakantie en geven workshops op scholen. Daarnaast worden we ook gevraagd om verjaardagsfeestjes in een avontuurlijk kleedje te steken. Op het menu staat boomklimmen, boslympische spelen, slackline, survivaltechnieken,...Dit is allemaal aangepast aan de leeftijd van 6 tem 14 jaar. 

Misschien wel een leuk idee voor bij jou in de gemeente. Neem gerust een kijkje op www.woodkid.be, op onze facebookpagina of een mailtje mag ook naar sven@woodkid.be.

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden