Hey collega's,

We willen in Turnhout een 'handleiding' maken voor nieuwe zaalwachters. Tevens is dit de kans om de huidige taken van de zaalwachters te formaliseren, want doorheen de jaren zijn bepaalde taken wat vervaagd of hebben zaalwachters hier een eigen interpretatie op.

Zijn er gemeenten die en handleiding hebben (wanneer keren, poetstaken, sportmateriaal klaar zetten/opruimen, onthaaltaken, reservaties, ...) en/of technisch draaiboek (wat te doen bij defect verluchting, verwarming, stookketel, waterleidingen, ...). Ik vind het persoonlijk belangrijk dat zaalwachters weten voor welke zaken ze zelf mogen herstellen of voor welke zaken ze het stadsmagazijn of firma moeten bellen. Zijn er gemeenten met goede voorbeelden?

Alvast bedankt, Laure

Weergaven: 293

Reacties op vraag/bericht

laure

wij werken met vrijwillige zaalwachters...dus jouw visie op werkwijze zaalwachters heb ik ook...ik ben er mee bezig: zie bijlage. Gaf ook uitleg op ISB-Barcamp Leuven

groeten

Ronny

Bijlagen:

Danku Ronny, naar dergelijke documenten ben ik op zoek om dan een 'op maat' versie voor Turnhout te maken. 

Beste Laure,

Wij hebben ook iets (weliswaar wat summierder). De kleurencodes geven de verschillende zaalwachters aan.

Ik ben wel nieuwsgierig naar het uiteindelijke resultaat bij jou, kan je mij informeren? griet.bonamie@nazareth.be.

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Griet.

Bijlagen:

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden