Er staat me iets van bij dat het ooit hier al een onderwerp/vraag was maar ik vind het niet terug.

Ik ben op zoek naar handige tijdsregistratiesystemen of bedrijfjes voor 4 stratenlopen in onze gemeente. Iemand tips/suggesties?

groetjes vanuit Lubbeek waar we volgend jaar weer een marathon organiseren, woep woep ;-).

Weergaven: 806

Reacties op vraag/bericht

Hallo Tom,

We werken ook samen met Levhel voor de tijdsregistratie Brechtse stratenloop (1400 lopers). Zij werken met het BIBchip syteem. Op het borstnummer kleeft een barcode die dan bij het overschrijden van de finish wordt geregistreerd. Je kan kiezen of je wegwerpnummers neemt of herbruikbare (goedkoper), maar die moet je dan wel na de finish zien te recuperen.

Zij verzorgen een totaalpakket. Ik vind het wel handig dat zij tijdens de loop voor ons de daginschrijven verwerken in de pc. We dienen dus zelf niet te zorgen voor pc's. We bezorgen gewoon de inschrijvingsblaadjes van de daginschrijvingen aan hun team.

Bij een aantal andere gelijkaardige firma's dien je dat zelf te doen (waar je dan weer extra vrijwilligers - en pc's - voor moet zoeken).

Groetjes
RIka

Dag Tom

Wij werkten afgelopen jaren samen met Sportbureau Vlamos vzw voor de tijdsregistratie tijdens onze kermiskoersen wielrennen.

Vlamos bvba

Kortewildestraat 61

8600 Diksmuide

0496/10.42.42

amos@telenet.be

BTWnr. BE-0501.638.369

@ Griet & Rika,

Heb contact gehad met Levhel. Lijkt me een zeer goede oplossing. Alleen is ons loopcriterium nog maar aan de 2e editie toe en heeft het vooralsnog een dorps karakter met ook dorpse deelnemersaantallen en dorpse budgetten ;-). Zolang dat zo blijft gaan we een alternatief moeten zoeken. Levhel vraagt evenveel voor 1 loop als wij gebudgetteerd hadden voor 4. Maar het lijkt me wel een faire prijs voor wat ze aanbieden.

@ Jordi, Vlamos of amos krijg ik niet vast. Dat GSM-nummer werkt ook niet. 

Tom,

Wij rekenen die kost door in het inschrijvingsgeld voor de loop :-).

Misschien kan je ook eens nahoren bij de federatie SPORTA. Zij zijn hier eens gepasseerd om hun aanbod voor te stellen en toen werd er ook iets vermeld over een tijdsregistratiesysteem voor loopwedstrijden. Maar dat bleek voor ons geen oplossing omdat we te veel lopers hadden.
Misschien is dat wel iets voor jullie.

Bedankt voor de tip Rika.

Kijk nou: http://www.sportafederatie.be/jogging/tijdsregistratie 

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden