Beste

Ik kreeg na afloop van de citytrail op 9 december 2017 in Lokeren de vraag om in 2018 door het zwembad te mogen lopen.

Ik vernam van de organisatie dat zij weet hebben dat dit al in andere zwembaden is toegestaan geweest.

Ik had graag vernomen of er beheerders zijn die dit al hebben toegelaten en welke voorzorgen daarvoor worden genomen.

Fysiek is dit uiteraard mogelijk maar er bestaat toch steeds de kans dat er iemand in het water belandt. Werden er matten gelegd? Was er een redder aanwezig? Liep men effectief naast het bad of was het door de kleedkamers? Was het bad op dat moment open voor publiek? ...

Alvast dank als er iemand is die me hierover kan informeren.

Met vriendelijke groeten

Stijn Gyselinck

Weergaven: 212

Reacties op vraag/bericht

Dag Stijn

Hier in Ninove was het niet in het gebouw, enkel langs de gebouwen aan de buitenkant.

Ik blijf wel ook graag op de hoogte van mogelijkheden, dus zal dit gesprek ook wel volgen :-)

Grts Veerle

Dag Stijn

Op 20 oktober 2017 is er in Kapelle-op-den-Bos een Nightrun georganiseerd, waar de lopers door het zwembad liepen.

Men kwam langs de achterkant binnen en liep langs voor weer naar buiten.

Tijdens het hele evenement waren er 2 redders en een verantwoordelijke van de organisatie aanwezig

Er werden matten gelegd ter bescherming van de vloer, alsook een lint gehangen om zo de looprichting aan te duiden en zo te voorkomen dat er op zone werd gelopen waar geen matten lagen.

Wij hadden ook besloten om het zwembad die avond te sluiten.

Met vriendelijke groeten

Kenny Moerenhout

We hebben het alleszins zelf georganiseerd tijdens de scholenveldloop en tijdens een joggingswedstrijd in het kader van de warmste week. Ze liepen op de kade langs de badkuip (instructiezwembad). Er waren telkens twee redders aanwezig.

https://www.facebook.com/SportdienstHoeselt/videos/1460158054021206/

mvg

Dag Stijn,

Hier in Arendonk mochten de lopers enkel door het keldergedeelte lopen. Het gedeelte waar ze mochten lopen was duidelijk afgebakend. Op dat moment was het zwembad gesloten. Er was wel een verantwoordelijke van het zwembad aanwezig tijdens het evenement.

Grtjs Linda

Hallo stijn

In Roeselare heeft de 11-trail door de kelder gelopen.

Ze kwamen binnen langs de garagepoort, met linten was de route aangeduid en liepen terug weg langs een zijdeur.

Met de organisatie was afgesproken dat er 3 mensen uit de organisatie moesten aanwezig zijn. 1 aan de garagapoort, zodat enkel lopers binnen kwamen, 1 aan de zijdeur en 1 die het parcours in de kelder afliep.

Alles is vlot verlopen.

gr Stefanie

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden