Dag collega's, ik ben op zoek naar een leverancier van hoge redder stoelen. Liefst stoelen met een stevig ladder gedeelte, zodat deze na enige tijd niet beginnen te wankelen (wat nu wel het geval is). Wie kan mij helpen aub? Dank je.

Weergaven: 125

Reacties op vraag/bericht

Onze stoelen komen van Pool projects (vroeger Primusz). Doen al 12 jaar dienst. Enkel 1 zitje moeten vervangen.

Dank je Heidi

Heidi Hermans zei:

Onze stoelen komen van Pool projects (vroeger Primusz). Doen al 12 jaar dienst. Enkel 1 zitje moeten vervangen.

Beste,

onze reddersstoelen komen van de firma Hexagone. We zijn hier heel tevreden over. Deze stoelen bestaan in verschillende hoogtes. Ze zijn wel duur, maar heel comfortabel, stevig en onderhoudsvriendelijk.

Sportieve groeten,

Siska

Dank je Siska

Siska George zei:

Beste,

onze reddersstoelen komen van de firma Hexagone. We zijn hier heel tevreden over. Deze stoelen bestaan in verschillende hoogtes. Ze zijn wel duur, maar heel comfortabel, stevig en onderhoudsvriendelijk.

Sportieve groeten,

Siska

Wij gebruiken dienauwelijks

Maar, je kan misschien eens proberen bij premium pool supplies (was vroeger primusz)

info@premiumpoolsupplies.be

Ik neem zeker eens contact op met de firma. Dank je Kristof!

Kristof Simoens zei:

Wij gebruiken dienauwelijks

Maar, je kan misschien eens proberen bij premium pool supplies (was vroeger primusz)

info@premiumpoolsupplies.be

Met wat vertraging. In Ieper hebben we 3 reddersstoelen van Hexagone waarvan 2 lage en 1 hoger model tot grote tevredenheid van de redders:)

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden