Beste collega's,

Wij zijn op zoek naar een degelijk kasregistersysteem of software voor onze instructiebaden. Welke systemen gebruiken jullie? En zijn jullie tevreden?

Alvast bedankt.

Weergaven: 139

Reacties op vraag/bericht

Beste Leen,

De ticketverkopen van het zwembad verlopen via RCX van Gantner. De cafetaria van het zwembad wordt uitgebaat via een concessie aan een privé-partner. Hun verkopen verlopen dus niet via de sportdienst.

Het softwarepakket RCX (recreatex) is een integraal systeem waarbij niet alleen de kassaverkopen worden verwerkt, maar ook gekoppeld is met de inschrijvingen, reserveringen, uitleendienst etc waar er ook inkomsten moeten geregistreerd worden. Dit verloopt bij ons zeer goed maar vergt wel wat opleiding van het personeel. Het is geen systeem waar je zomaar een jobstudent voor de leeuwen kunt gooien.

Ivan

Leen,

wij werken met Recreatex van Gantner (Syx Automations) als kassasysteem en toegangscontrole voor het zwembad. De zwemmer krijgt een polsbandje met chip waarmee hij/zij toegang heeft tot het bad en de lockers. Keuze tussen eenmalige beurt, abonnement als verschillende tarieven door gebruik van meerdere kleuren van bandjes.

dit systeem had wat kinderziektes, maar nu loopt het vlot. Gebruikers moeten wel wennen aan het systeem, dus een goede communicatie vooraf is nuttig. Sommige kleuren van bandjes hebben een dubbele functie wat soms wel tot verwarring leidt, maar meer kleuren zijn niet voor handen.

Hoi,

wij werken met het systeem van Clixx (https://clixx.be/nl/) sinds 2011. Enkel kassa en backoffice, wij hebben geen tourniquet of toegangsdeurtjes. Maar in principe kan dit wel ook via dit systeem gebeuren.

Tijs Robbens

Zwembad Olympos Dendermonde

Hallo, Leen

Wij zijn een internationaal bedrijf en kiezen voor Andersen voor de kassasoftware. Deze resource is de moeite waard money...It is snel, handig en gemakkelijk te gebruiken in de interface. Ik kan zeggen dat ik tevreden ben met deze software. 

Laat me weten of ik je heb geholpen. Dankzij.

The foundation of the Ionic application advancement is Precise with own design is grown particularly for cell phones. The Rakish application is wrapped into the local part that begins WebView (program without UI that each program has implicit), as well as unique Programming interface and modules that empower admittance to local highlights like the document framework and so forth. One more advantage of Ionic is that it is constantly evolved alongside Rakish, so all new highlights, for example, TypeScript can be utilized with Ionic, and innovation is refreshed with each Precise delivery>> 


find ionic developer

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden