Dag collega's,

Met de aanleg van een kunstgrasveld willen wij de exploitatie van het voetbalstadion heroriënteren. De volledige voetbalsite is eigendom van Stad Ronse. Tot nu toe was één lokale voetbalploeg de enige gebruiker van de voetbalaccommodatie. Nu willen wij de accommodatie openstellen naar andere sportverenigingen en particuliere gebruikers. Zo willen we bv een kantine beschikbaar stellen voor andere voetbalploegen en kan het kunstgrasveld gereserveerd worden net zoals de sporthal. Dat betekent dat we de exploitatie moeten opsplitsen per onderdeel en per gebruiker. Er zijn dus enerzijds gemeenschappelijke delen (bv kleedkamers) die voor iedereen toegankelijk zijn en anderzijds zijn er delen (bergingen, secretariaat, kantines) die enkel voor vaste gebruikers toegankelijk zijn.

Zijn er nog gemeenten/steden die op die manier te werk gaan?

Hoe bepalen jullie de huurprijs van bergingen/lokalen/kantines voor de vaste gebruikers?

Met vriendelijke groeten,
Filip

Weergaven: 86

Reacties op vraag/bericht

Collega's,

Ik wil graag mijn vraag nog eens onder de aandacht brengen. Misschien hebben weinigen onder jullie het bericht gezien owv verlof. Reacties zijn nog steeds welkom.

Groeten,

Filip

Dag Filip

Mogelijk kan je eens contact nemen met Aartselaar (denk ik). Zij hebben daar in het sportpark ook een aantal gebruikers samen zitten meen ik ...

gr Tom

Tom,

dank je wel voor de reactie.

Filip

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden