Vragen/berichten van Elke Buelens (30)

vragen/berichten waarop is gereageerd (14) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Tom Wij zitten met hetzelfde probleem. Sinds art.17 gewijzigd is mogen deze nog…"

Elke Buelens heeft 7 Jul 2022 gereageerd op lesgeverscontracten voor een 40-urenweek

4 7 Jul 2022
Antwoord van Bart De Keyser

"Beste Bij ons wordt een concessievergoeding van 200 euro per veld per jaar gevraagd.…"

Elke Buelens heeft 14 Jun 2022 gereageerd op Welke vergoeding kan je vragen voor een erfpacht waarop 2 padelvelden kunnen aangelegd worden?

2 1 Jul 2022
Antwoord van Tom Vandenhouweele

"Beste Ik weet dat onze jeugddienst zo een grootschalig onderzoek bij de jeugd heeft…"

Elke Buelens heeft 19 Mrt 2021 gereageerd op onderzoek naar vijetijdsbesteding bij jeugd

2 19 Mrt 2021
Antwoord van Maarten Van Laethem

"Dag Fabian Ik denk dat onze dienst evenementen zoiets wel toepast. Je kan hiervoor b…"

Elke Buelens heeft 23 Nov 2020 gereageerd op Evenementenkalender

2 23 Nov 2020
Antwoord van Fabian Buysrogge

"Beste Via Recreatex van Gantner kan dit maar als jullie hier nog niet mee werken voo…"

Elke Buelens heeft 26 Jun 2020 gereageerd op online reservatietool buitensportterrein

1 26 Jun 2020
Antwoord van Elke Buelens

"Dag Griet Voor Brasschaat dezelfde antwoorden als bij Stijn. Terrasuitbreidingen toe…"

Elke Buelens heeft 23 Jun 2020 gereageerd op Welke toelatingen m.b.t. horeca clubs?

2 23 Jun 2020
Antwoord van Elke Buelens

"Bedankt allemaal voor de reacties. Als er bij ons concrete maatregelen volgen zal ik…"

Elke Buelens heeft 16 Apr 2020 gereageerd op Steunmaatregelen voor Sportverenigingen

12 15 Mei 2020
Antwoord van Laure Aerts

"Beste Wij krijgen wel de vraag van lesgevers die bij ons sport overdag geven aan sen…"

Elke Buelens heeft 26 Mrt 2020 gereageerd op compensatie partners sportkampen?

3 27 Mrt 2020
Antwoord van anne_m

"Beste Vanuit goed bron weet ik dat in Herentals het triagecentrum in het ziekenhuis…"

Elke Buelens heeft 20 Mrt 2020 gereageerd op Inzet sporthallen/personeel voor organisatie triagecentra

4 2 Apr 2020
Antwoord van Bart Van Dijck

"In Brasschaat zoveel mogelijk telewerken en 1 iemand op de dienst via een beurtrol.…"

Elke Buelens heeft 16 Mrt 2020 gereageerd op telewerk ten tijde van corona

6 17 Mrt 2020
Antwoord van Siska George

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden