Vragen/berichten van Marc Vlogaert (148)

vragen/berichten waarop is gereageerd (38) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Jordi Ik wou juist Stijn De Pourcq doorgeven als tip en zie nu dat Mieke het ook…"

Marc Vlogaert heeft 2 Mei 2012 gereageerd op optreden/demonstratie kampioenenviering

13 4 Jun 2012
Antwoord van Johan Vijgen

"Dag Marc Neem eens contact met Pieter-Jan Criel van de firma Schreder uit Bornem htt…"

Marc Vlogaert heeft 24 Apr 2012 gereageerd op Slimme verlichting

5 24 Apr 2012
Antwoord van Marc Vlogaert

"Dag Dirk In Bornem ook geen medische fiche maar voldoende contact met de ouders om d…"

Marc Vlogaert heeft 20 Apr 2012 gereageerd op medische fiche

12 20 Apr 2012
Antwoord van Dirk Verbeeck

"Ik vind dit geen goed idee.  Hoe goed de verstandhouding ook is je moet steeds de za…"

Marc Vlogaert heeft 8 Feb 2012 gereageerd op sportraad en volmacht op rekening sportraad

8 9 Feb 2012
Antwoord van Tom Harding

"Dag Bart In Bornem werken wij al jaren met FileMakerPro.  Dit is een relationeel bes…"

Marc Vlogaert heeft 12 Jan 2012 gereageerd op Softwarepakket inschrijvingen (eventueel infrastructuurreservaties)

16 11 Apr 2012
Antwoord van Heidi Trio

"Dag Els   Wij hebben dit niet maar ik weet dat de gemeente Herne dit wel heeft.  Daa…"

Marc Vlogaert heeft 5 Jan 2012 gereageerd op Cafetaria voor zowel binnen- als buitensporters

5 2 Feb 2012
Antwoord van Stefanie Deburchgrave

"Wij werken met een in FileMakerPro geprogrammeerd systeem dat naast het berekenen va…"

Marc Vlogaert heeft 21 Dec 2011 gereageerd op softwarepaketten subsidieaanvragen

5 12 Jun 2012
Antwoord van Johan Vijgen

"Niet echt veel ervaring.  Er komt af en toe eens een bedrijf een sportdag of teambui…"

Marc Vlogaert heeft 21 Nov 2011 gereageerd op bedrijvensportdagen

7 23 Nov 2011
Antwoord van Ronny Cos

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden