Vragen/berichten van Rika Rits (61)

Gepost vragen/berichten (9) Antwoorden Recente activiteiten

Delegatie retributie naar de dienst?

Dag collega’s, We zijn volop bezig met het evalueren en opnieuw opmaken van onze retributiereglementen.  Voor de retributies van het eigen…

Begonnen door Rika Rits

3 1 Okt 2019
Antwoord van Rudy Loos

Database beheer contactgegevens verenigingen

Wie kan mij tips geven van programma's of software voor het beheer van de contactgegevens van jullie verenigingen? Hoe pakken jullie dat aa…

Begonnen door Rika Rits

4 28 Apr 2017
Antwoord van Rudy Loos

Wie heeft een Interradenoverleg?

Ik ben op zoek naar inspiratie en interessante agendapunten / discussies voor een interradenoverleg. Dat is een jaarlijks overleg tussen de…

Begonnen door Rika Rits

1 5 Sept 2016
Antwoord van Frank Malisse

Groepsaankoop AED via gemeente/stad?

Hebben jullie eventueel weet van gemeentes (steden) die een groepsaankoop hebben georganiseerd voor de aankoop van AED toestellen (voor hun…

Begonnen door Rika Rits

7 11 Nov 2020
Antwoord van Harry Otterloo

Permanente mountainbikeroute

Beste collega's, Ik ben in Brecht bezig met de realisatie van een permanent mountainbikeroute. De route loopt echter over een aantal privéw…

Begonnen door Rika Rits

3 11 Feb 2015
Antwoord van Rika Rits

Afstemming schoolzwemmen tussen de scholen in de gemeente/stad?

Ik ben op zoek naar informatie en/of voorbeelden voor het afstemmen van het aantal zwembeurten per leerling/leerjaar tussen de scholen in d…

Begonnen door Rika Rits

2 17 Feb 2014
Antwoord van Rika Rits

Kunstgrasveld overeenkomst voetbalclub

Kan iemand mij verder helpen met een overeenkomst tussen gemeente en (voetbal)club voor de aanleg van een  kunstgrasveld? Waarbij bijvoorbe…

Begonnen door Rika Rits

3 11 Jun 2013
Antwoord van Rika Rits

Onbemande lockers outdoor - iemand ervaring mee?

Iemand van jullie ervaring met onbemande outdoor lockers (positief/negatief)? Wij denken eraan om deze te plaatsen aan onze Finse piste zod…

Begonnen door Rika Rits

3 27 Mrt 2013
Antwoord van Laure Aerts

Geldprijzen op kampioenenviering

Schenken jullie geldprijzen op de kampioenenviering (of aan de kampioenen in de gemeente die een bepaalde sportieve prestatie neerzetten)? …

Begonnen door Rika Rits

11 24 Okt 2012
Antwoord van Wim Boonen

RSS

© 2026   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden