Weergeven
| Gepost vragen/berichten (9) | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Delegatie retributie naar de dienst?Dag collega’s, We zijn volop bezig met het evalueren en opnieuw opmaken van onze retributiereglementen. Voor de retributies van het eigen… Begonnen door Rika Rits |
3 |
1 Okt 2019 Antwoord van Rudy Loos |
Database beheer contactgegevens verenigingenWie kan mij tips geven van programma's of software voor het beheer van de contactgegevens van jullie verenigingen? Hoe pakken jullie dat aa… Begonnen door Rika Rits |
4 |
28 Apr 2017 Antwoord van Rudy Loos |
Wie heeft een Interradenoverleg?Ik ben op zoek naar inspiratie en interessante agendapunten / discussies voor een interradenoverleg. Dat is een jaarlijks overleg tussen de… Begonnen door Rika Rits |
1 |
5 Sept 2016 Antwoord van Frank Malisse |
Groepsaankoop AED via gemeente/stad?Hebben jullie eventueel weet van gemeentes (steden) die een groepsaankoop hebben georganiseerd voor de aankoop van AED toestellen (voor hun… Begonnen door Rika Rits |
7 |
11 Nov 2020 Antwoord van Harry Otterloo |
Permanente mountainbikerouteBeste collega's, Ik ben in Brecht bezig met de realisatie van een permanent mountainbikeroute. De route loopt echter over een aantal privéw… Begonnen door Rika Rits |
3 |
11 Feb 2015 Antwoord van Rika Rits |
Afstemming schoolzwemmen tussen de scholen in de gemeente/stad?Ik ben op zoek naar informatie en/of voorbeelden voor het afstemmen van het aantal zwembeurten per leerling/leerjaar tussen de scholen in d… Begonnen door Rika Rits |
2 |
17 Feb 2014 Antwoord van Rika Rits |
Kunstgrasveld overeenkomst voetbalclubKan iemand mij verder helpen met een overeenkomst tussen gemeente en (voetbal)club voor de aanleg van een kunstgrasveld? Waarbij bijvoorbe… Begonnen door Rika Rits |
3 |
11 Jun 2013 Antwoord van Rika Rits |
Onbemande lockers outdoor - iemand ervaring mee?Iemand van jullie ervaring met onbemande outdoor lockers (positief/negatief)? Wij denken eraan om deze te plaatsen aan onze Finse piste zod… Begonnen door Rika Rits |
3 |
27 Mrt 2013 Antwoord van Laure Aerts |
Geldprijzen op kampioenenvieringSchenken jullie geldprijzen op de kampioenenviering (of aan de kampioenen in de gemeente die een bepaalde sportieve prestatie neerzetten)? … Begonnen door Rika Rits |
11 |
24 Okt 2012 Antwoord van Wim Boonen |
© 2026 Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.
Verzorgd door