Diensthoofden sport/sportfunctionarissen forum (410)

← Terug naar Diensthoofden sport/sportfunctionarissen
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Verlichting Finse piste

Binnenkort starten we met de aanleg van een Finse piste (1000m). Wij zoeken nog naar een goede manier om deze te verlichten (LED, zonne-ene…

Begonnen door Geert Goossens

6 26 Sept 2018
Antwoord van Alain Nekkebroek

Inzet schoolbus voor gemeente-activiteiten of sportclubs

Beste collega's Zijn er gemeentes die goede of slechte ervaringen hebben met de inzet van de gemeentelijke schoolbus voor sportactiviteite…

Begonnen door Tom Harding

1 22 Aug 2018
Antwoord van Dirk De Backer

betonlaag opfrissen

beste Collega's, Rondom ons omnisportterrein ligt een asfalt piste met belijning die oorspronkelijk mooi rood was. Ik wens deze piste opnie…

Begonnen door Chantal Bylemans

1 2 Aug 2018
Antwoord van Tom Severijns

annulatiekosten bij inschrijving sportkampen

Bij inschrijving voor een sportkamp in onze gemeente wordt het inschrijvingsbedrag onmiddellijk geïnd via de webshop.  Ons reglement voorzi…

Begonnen door Hilde De Meyer

6 30 Jul 2018
Antwoord van Ben Martens

Reglement verhuur vouwtenten

De sportraad kocht recent 2 vouwtenten aan die door de sportclubs zullen kunnen gehuurd worden.Graag zouden we hiervoor een reglement opmak…

Begonnen door Leen Groothaert

1 24 Jul 2018
Antwoord van Hilde De Meyer

Gras- of gravelcheques? Wie geeft er subsidies voor onderhoud door clubs aan sportinfrastructuur?

Hey, Tijdens het ISB congres hoorde ik van andere gemeenten dat zij 'grascheques' of 'gravelcheques' hebben voor hun sportverenigingen. Van…

Begonnen door Laure Aerts

5 12 Jun 2018
Antwoord van Tom Harding

sharepoint indeling om vlot mee te werken

Dag collega’s, Vanuit de werkgroep van onze gemeente rond dit thema enkele vraagjes: Wie van jullie werkt er al met office 365 en sharepoin…

Begonnen door sonja domen

0 12 Jun 2018

Av isb

Iemand op de trein naar Brussel AV?? Grt Bart

Begonnen door Bart Van Dijck

0 24 Mei 2018

Voorbeeldvragen examens

Collega's Op het einde van het jaar hou ik het voor bekeken, en kan ik met pensioen. We zijn stilaan bezig met de voorbereiding van de aan…

Begonnen door Frank Malisse

2 4 Mei 2018
Antwoord van Annick Vermoere

Gebruiksovereenkomsten tussen sportverenigingen en sportdienst

We zijn op zoek naar voorbeelden van gebruiksovereenkomsten tussen sportverenigingen en sportdienst... Kunnen jullie ons mee helpen ?

Begonnen door Alain Nekkebroek

3 29 Mrt 2018
Antwoord van Hanne Neirynck

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden