Sportpromotoren forum (105)

← Terug naar Sportpromotoren
vragen/berichten Antwoorden Recente activiteiten

Evaluatiebestand projecten

Beste, Zijn er sportdiensten onder jullie die met een evaluatiebestand werken? Ik bedoel daarmee een database met de evaluaties van al jull…

Begonnen door Anne-Laure Proot

0 20 Mrt 2013

verplaatsbare tribunes voor buiten

iemand een idee waar men zittribunes voor een sportevenement kan verkrijgen, of een sportdienst uit de buurt die deze ter beschikking kan s…

Begonnen door Jurgen Baeke

1 14 Mrt 2013
Antwoord van Rika Rits

air track

Weet iemand waar ik een air-track kan lenen of huren om te gebruiken op woensdag 10-04-2013

Begonnen door Wouter Heeren

3 12 Mrt 2013
Antwoord van Dirk De Backer

Naschoolse sport

Graag zouden wij als sportdienst terug naschoolse sport aanbieden voor de Tervuurse basisscholen. In Tervuren zijn 6 basisscholen met vlakb…

Begonnen door Dieter Vanoverloop

3 4 Mrt 2013
Antwoord van Rudy Loos

sportkampen organiseren in samenwerking met IdeeKids

Zijn er sportdiensten die samenwerken met IdeeKids voor het organiseren van 'kampen'. Zo ja, wat is jullie ervaring? Graag jullie reacties.

Begonnen door Saskia Dewitte

3 1 Mrt 2013
Antwoord van Marjan Van Ingelgem

Gezonde drankjes tijdens sportkampen

Hallo De deelnemertjes van onze sportkampen hebben tijdens de middagpauze de keuze uit cola, fanta of water. We denken er aan om over te sc…

Begonnen door Petra Mees

5 26 Feb 2013
Antwoord van Jeugdsportnet Zuiderkempen

Leuke initiaties voor grote groepen

Elk jaar organiseren wij een wandel- en fietsevenement als de gordel voor scholen, maar dan gemeentelijk. Ik ben opzoek naar leuke initiati…

Begonnen door Van Campenhout Lieven

1 26 Feb 2013
Antwoord van Marjan Van Ingelgem

Omnisportclubs in Vlaanderen (Vlaams Brabant)

Onlangs kreeg ik tijdens een infoavond de vraag van een inwoner of er bij ons in de buurt een omnisportclub was waar hij zich bij kon aansl…

Begonnen door Koen Wastiels

4 1 Feb 2013
Antwoord van René Schreurs

Walkietalkies tijdens evenementen

Wie van jullie heeft ervaring met het werken met walkietalkies tijdens evenementen. Hoe wordt dit gebruikt? Wat is het nut of meerwaarde?…

Begonnen door Saskia Dewitte

2 31 Jan 2013
Antwoord van Koen Wastiels

wedstrijdformulier carpetbowls of koersbal

Hier is Ranst nog even met een vraagje, Heeft er iemand de puntentelling en het wedstrijdformulier van deze sport (indoor petanque, carpetb…

Begonnen door sonja domen

6 30 Jan 2013
Antwoord van Piet Van der Sypt

RSS

© 2024   Gemaakt door Netwerk Lokaal Sportbeleid.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden